Siger du "Vi" ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

L.J.L

henh01 skriver:

tror også jeg ville grine lidt hvis nogen sagde: Vi har tisset på potten i dag" hahahahaha

"Ja igår tog vi så alt tøjet af og rendte rundt i stuen med måsen bar og bagefter gjorde vi stort på potten" haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

MorDk

Toshiba skriver:

her er det kun vi - hvis det er os begge/alle

jeg ser alle som selvstændige individer...

- derfor bliver du ikke til vi

eller jeg til vi

Anmeld

10. oktober 2011

Brams

Næ det bruger vi faktisk, men nu du siger det har jeg godt hørt det brugt

Anmeld

10. oktober 2011

henh01

L.J.L skriver:

"Ja igår tog vi så alt tøjet af og rendte rundt i stuen med måsen bar og bagefter gjorde vi stort på potten" haha

hahahhahahahahaha

Anmeld

10. oktober 2011

Dansker i England

Med undtagelse af manglende søvn bruger jeg heller ikke vi,- for det er altså mange år siden, jeg skulle ud og have en ren ble på

Anmeld

10. oktober 2011

MorDk

Min mor er pædagog i en vuggestue og hun høre det meget OFTE! Hun bliver helt bims af det siger hun... HAHA og hun kan ikke lade være at "drille" forældrene lidt når de kommer: "Ja vi har altså lige fået skiftet ble" ....

Anmeld

10. oktober 2011

Jeia

Hvis børnene er vågne om natten, sover jeg heller ikke, så kan godt bruge vi, men normalt ville jeg nok sige at xxx ikke har sovet i nat, underforstået jeg er også træt. Kan godt tage mig i at sige, vi skal i seng, men ellers bruger jeg børnenes navne.

Anmeld

10. oktober 2011

Rockertand

Enig.

Den der med "vi er gravide" er kvalmende, nej fætter bregne, JEG er gravid, du er assisterende producent og i alle 9 måneder gør du dit yderste for, at rugekassen er tilpas

Anmeld

10. oktober 2011

MorDk

Rockertand skriver:

Enig.

Den der med "vi er gravide" er kvalmende, nej fætter bregne, JEG er gravid, du er assisterende producent og i alle 9 måneder gør du dit yderste for, at rugekassen er tilpas

HAHAHA

Anmeld

10. oktober 2011

Clisolka

MorDk skriver:

• Vi kravler (Gør du også lillemor?)

• Vi har ikke sovet så godt i nat

• Vi har kastet op i nat (jer begge 2?)

• Vi er lidt sure idag (det lyder kedeligt at I alle er sure...eller er det kun dit barns humør der ikke liiige er det bedste?)

Kan I kende jer selv? Min kæreste bruger ordet "Vi" om vores dreng hele tiden. (Lyder helt kongeligt) HAHA... Men hvordan kan det være? Jeg bruger det virkelig meget sjældent!

Jeg har lagt mærke til at rigtig mange gør det! Sys det er lidt sjovt!

Haha nu du "siger" det, så har jeg også lagt mærke til det. 

Jeg prøver så vidt muligt at undgå "vi" - medmindre det er os alle 3. Men det er ikke altid det lykkedes 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.