forvirret. positiv, negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Mariajny

Altså forventet mens var i fredags. Så det er vel egentlig ikke tidligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Emily2012<3

Mariajny skriver:

Altså forventet mens var i fredags. Så det er vel egentlig ikke tidligt.

Det er jo ikke alle der kan teste meget tydeligt positiv i de første dage.. Og så når du har brugt aften urin, så kan det jo godt være det er derfor den er negativ..

Prøv evt i morgen tidlig igen..

En test kan jo ikke bare sådan blive negativ hvis der er en graviditet igang..

Anmeld

10. oktober 2011

Mariajny

BJNGJ. skriver:

Det er jo ikke alle der kan teste meget tydeligt positiv i de første dage.. Og så når du har brugt aften urin, så kan det jo godt være det er derfor den er negativ..

Prøv evt i morgen tidlig igen..

En test kan jo ikke bare sådan blive negativ hvis der er en graviditet igang..

håber sådan den er der.. har bestilt tid hos lægen til en blodprøve onsdag.. hvor langtid går der så før man får svar derfra ??

Anmeld

10. oktober 2011

Bare mig..

Jeg fik to positive først. Det var over middagstid. Så testede jeg samme dag tre gange mere (jeg kunne ikke forstå jeg var gravid idet vi havde beskyttet os) så testede jeg sent eftermiddag ved lægen og den var også negativ. Men testede så igen næste morgen og den var positiv.
Grunden til mine negative tests var, at jeg inden for kort tid testede flere gange og så blev mit urin jo tyndere og tyndere og så kunne den ikke vise rigtigt.
Jeg var gravid! Så prøv igen. Jeg vil tro, at du er gravid ud fra min egen erfaring. :-)

Anmeld

10. oktober 2011

Mariajny

Nicolinesmor170510 skriver:

Jeg fik to positive først. Det var over middagstid. Så testede jeg samme dag tre gange mere (jeg kunne ikke forstå jeg var gravid idet vi havde beskyttet os) så testede jeg sent eftermiddag ved lægen og den var også negativ. Men testede så igen næste morgen og den var positiv.
Grunden til mine negative tests var, at jeg inden for kort tid testede flere gange og så blev mit urin jo tyndere og tyndere og så kunne den ikke vise rigtigt.
Jeg var gravid! Så prøv igen. Jeg vil tro, at du er gravid ud fra min egen erfaring. :-)

jeg håber godt nok rigtig meget.. håber at lægen, vil tage en blodprøve, som jo er et sikkert svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.