Sandsynlighed for fødsel før tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

channie-g skriver:

nej oki, men det kan hurtig komme hehe...

ja det har været noget af en tur de sidste par dage, men kan heldigvis se frem til det snart er overstået (forhåbelig)... og glæder mig sygt meget til at komme a med smerterne og ja ikke mindst at få sovet ordenlig igen, det er godt nok noget tid siden jeg har prøvet det og smerterne kan faren jo ikke bare overtage, kan han heldigvis med baby hvis jeg lige har brug for det en enkel nat hehe

Kan jeg godt forstå, det også træls med alle de dumme smerter 

Krydser fingre for at du snart har din lille dreng i armene, hvor er det spændende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

op 

Anmeld

10. oktober 2011

Camillee

Anonym skriver:

Jeg var oppe på skejby for at blive tjekket eftersom jeg havde voldsomme stikkende smerter i venstre side, jeg blev tjekket og babys hjertelyd blev tjekket - alt var fint! Hun ville så undersøge mig for at være sikker på at det ikke var veer, og hun sagde bagefter at hun kunne få halvdelen af en finger op i min livmoderhals, men ikke kunne røre barnets hoved, men der nok var sandsynlighed for at jeg kunne føde før tid.

Andre der har prøvet det her? ved ikke hvad jeg skal forvente, hvor meget er før tid? var så rund på gulvet at alle mine spørgsmål først kom bagefter, nogen der har prøvet noget lignende? 

hvordan har du det i dag?

jeg fødte i uge 34+5 (vandet gik 34+4), skriv endelig hvis der er noget du gerne vil vide

Anmeld

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

Camillee skriver:

hvordan har du det i dag?

jeg fødte i uge 34+5 (vandet gik 34+4), skriv endelig hvis der er noget du gerne vil vide

Har det på samme måde, smerter i venstre side, sådan en stikken . og når jeg går bliver det bare forværret, ligesom sidestik 

Var der nogle tegn inden dit vand gik? 

Anmeld

10. oktober 2011

Camillee

Anonym skriver:

Har det på samme måde, smerter i venstre side, sådan en stikken . og når jeg går bliver det bare forværret, ligesom sidestik 

Var der nogle tegn inden dit vand gik? 

min mave var mere hård hvis jeg tænker over det, men havde ikke ondt,
(kun efter arbejde)
nu mere jeg tænker over hvad jeg har "overset" nu flere tegn synes jeg at kunne "huske" men aner det faktisk ikke helt,

jeg havde en dejlig graviditet, ingen kvalme, plukveer eller andet! så det kom MEGET bag på mig at vandet gik. De fandt ikke ud af hvorfor.

Anmeld

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

Camillee skriver:

min mave var mere hård hvis jeg tænker over det, men havde ikke ondt,
(kun efter arbejde)
nu mere jeg tænker over hvad jeg har "overset" nu flere tegn synes jeg at kunne "huske" men aner det faktisk ikke helt,

jeg havde en dejlig graviditet, ingen kvalme, plukveer eller andet! så det kom MEGET bag på mig at vandet gik. De fandt ikke ud af hvorfor.

Ja okay, så det var meget spontant?

Var dit barn så ikke meget lille, og hvor længe skulle du blive på hospitalet? 

Anmeld

10. oktober 2011

Camillee

Anonym skriver:

Ja okay, så det var meget spontant?

Var dit barn så ikke meget lille, og hvor længe skulle du blive på hospitalet? 

Han vejede 2750 gram og målte 47 cm, så en lækker lille basse
Vi var indlagt 17 dage på neonatal.

.... du er velkommen til også at skrive en privat besked hvis der er mere der melder sig

Anmeld

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

Camillee skriver:

Han vejede 2750 gram og målte 47 cm, så en lækker lille basse
Vi var indlagt 17 dage på neonatal.

.... du er velkommen til også at skrive en privat besked hvis der er mere der melder sig

Okay mange tak, skal nok hvis jeg lige pludselig får spørgsmål. 

Tak for dine svar 

Anmeld

10. oktober 2011

Camillee

Anonym skriver:

Okay mange tak, skal nok hvis jeg lige pludselig får spørgsmål. 

Tak for dine svar 

Det var da så lidt

Anmeld

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.