channie-g skriver:
altså hvis du døjer med mange plukveer siger de jo det går hurtig og fra i torsdag da jeg var på fødegange på grund i smerter og til idag kl 17 havde baby sat sig fast i bækkenet, slimpropen er gået og jeg har åbnet mig en cm, så det kan gå stærkt... og siger de der oppe at du skal regne med at føde før tid så synes jeg da du skal få pakket en lille taske (så den er klar) og måske indstille dig på at du ikke går tiden ud... personligt synes jeg det er max dejligt det forhåbelig bliver før tid da jeg har døjet med meget smerter og er ved at være godt og grundig brugt nu så han (baby) er mere end velkommen hehe 
Jeg synes ikke jeg døjer med vildt mange plukveer, mere en slags mavestik der går ned til underlivet 
Wow en omgang, det da godt nok gået stærkt! så kan du jo ende med at have ham når som helst fra nu af? det jo en sindssyg fantastisk og lidt vild tanke at det kan ende med at gå så hurtigt!
Jeg har pakket en taske til den lille, mangler bare til mig selv, men du har nok ret, må til at få den pakket!
Ja ak og ve, de dumme smerter! det også dem jeg glæder mig allermest til at komme af med, og så at kunne sove ordenligt! 
Anmeld