Regelmæssige plukveer til rigtige veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

for det er veer.

taaak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Dansker I Holland

Det ved jeg ikke om er veer, men det er regelmæssigt og hvis det er plukveer som er regelmæssige, så synes jeg du skal ringe til FG fordi du er tvivl og gerne vil vide om det er veer du har.. Hvordan reagerer du under smerterne ?

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Dansker I Holland skriver:

Det ved jeg ikke om er veer, men det er regelmæssigt og hvis det er plukveer som er regelmæssige, så synes jeg du skal ringe til FG fordi du er tvivl og gerne vil vide om det er veer du har.. Hvordan reagerer du under smerterne ?

jeg tror hellere jeg vil se det an for tror snart ikke på min krop gider føde selv.. men de gør jo ikke ondt, det er derfor jege r i tvivl... maven spænder bare helt vildt, men der er ikke smerter på den måde ud over det er ubehageligt det spænder

Anmeld

9. oktober 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

jeg tror hellere jeg vil se det an for tror snart ikke på min krop gider føde selv.. men de gør jo ikke ondt, det er derfor jege r i tvivl... maven spænder bare helt vildt, men der er ikke smerter på den måde ud over det er ubehageligt det spænder

Ok men så er det nok plukveer men de MÅ IKKE være regelmæssige så ring til FG

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Dansker I Holland skriver:

Ok men så er det nok plukveer men de MÅ IKKE være regelmæssige så ring til FG

det må de nu gerne blive for er over terminen.. hehe! men opdaterer lige om der sker mere

Anmeld

9. oktober 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

det må de nu gerne blive for er over terminen.. hehe! men opdaterer lige om der sker mere

Anmeld

9. oktober 2011

Maius

Ihh det lyder spændende Mine veer gjorde ikke som sådan ondt, det spændte, men ikke rigtig smerte, før jeg var på hospitalet og var 6 cm åben, så det er jo forskelligt Men det der lyder da som veer,  og god fødsel når du når dertil, hvis ikke nu her så inden for de næste på uger kan jeg jo regne ud hvis du er over termin

Anmeld

10. oktober 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det er veer,plukveer er ikke reglmæssige.

For at det er en plukve må den max komme med 10 minutter mellemrum,og den må max vare 20 sekunder,er der kortere imellem,og vare den længere,ja så er det veer,og det er helt bestemt det du har.

Krydser finger for en dejlig fødsel

Anmeld

10. oktober 2011

Lilje82

mea skriver:

Det er veer,plukveer er ikke reglmæssige.

For at det er en plukve må den max komme med 10 minutter mellemrum,og den må max vare 20 sekunder,er der kortere imellem,og vare den længere,ja så er det veer,og det er helt bestemt det du har.

Krydser finger for en dejlig fødsel

Det er jeg ikke helt enig i - Jeg fik regelmæssige plukkeveer i uge 28 - De tjekkede mig dog på fg og fik kørt en CTG og blev scannet indvendig, men da de ikkelavede ballade, sagde det det var plukkeveer og jeg skulle gå hjem og holde mig i ro. - Oplevede det også senere i graviditeten, hvor jeg dog var så langt henne, at det ikke gjorde noget, hvis det var veer, men det gik i sig selv HVER gang.

Så jo de kan godt være regelmssige nogengange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.