Regelmæssige plukveer til rigtige veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

Zeus

Anonym skriver:

ligger og fiser den af is engen foran pcen.. hehe.. og har gjort det de sidste par timer

Umiddelbart vil jeg sige, at du måske skal prøve at kontakte fg hvis det fortsætter en times tid endnu? Eller hvis de begynder at gøre ondt?

Hvis du er gået over tid, og de kommer så regelmæssigt, så KUNNE det jo være optakt til noget mere, men vil heller ikke give dig falske forhåbninger, så ved slet ikke hvad jeg skal skrive

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Umiddelbart vil jeg sige, at du måske skal prøve at kontakte fg hvis det fortsætter en times tid endnu? Eller hvis de begynder at gøre ondt?

Hvis du er gået over tid, og de kommer så regelmæssigt, så KUNNE det jo være optakt til noget mere, men vil heller ikke give dig falske forhåbninger, så ved slet ikke hvad jeg skal skrive

men hvis de alligevel ikke gør ondt er det vel bare plukveer? og de kan vel ikk bruges til noget?  hmm må nok prøve at se det an

Anmeld

9. oktober 2011

Zeus

Anonym skriver:

men startede det med ikk at gøre ondt? de gør jo ikk ondt endnu

Med Isabella vidste jeg ikke at jeg havde veer de første 3 timer, jeg troede bare jeg var lidt små irriteret dernede, fordi vandet var gået.. Men det var veer.. Fandt jeg hurtigt ud af, da de først begyndte at gøre ondt

Så de behøver ikke at gøre ondt, før efter et par timer..

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Med Isabella vidste jeg ikke at jeg havde veer de første 3 timer, jeg troede bare jeg var lidt små irriteret dernede, fordi vandet var gået.. Men det var veer.. Fandt jeg hurtigt ud af, da de først begyndte at gøre ondt

Så de behøver ikke at gøre ondt, før efter et par timer..

håber det er veer så.. men bor meget tæt på hospitalet så er ikke utryg ved at se det an.. tak fordi du vil bruge tid på at svare!

Anmeld

9. oktober 2011

Zeus

Anonym skriver:

håber det er veer så.. men bor meget tæt på hospitalet så er ikke utryg ved at se det an.. tak fordi du vil bruge tid på at svare!

Det var så lidt.. for at det bliver til mere!

Anmeld

9. oktober 2011

Kofoed.

Nu er du over tid, så det ændre måske noget, men jeg havde reelmæssige plukveer, kom hver 5. minut og de varede 40 sek og de gik pænt over efter 2½ time... håber det bliver til noget for dig. Forresten det skete 1½ uge før termin.

Anmeld

9. oktober 2011

Bshizzle

Starten af mine veer gjorde heller ikke ondt som sådan..
De bed da godt nede i underlivet, men ikke noget som jeg ville kalde veer ( mine veer var anderledes med min første fødte )..
Og jeg gik selv og troede det var plukveer..

Det kan sagtens være begyndende veer.. men syntes du skulle se tiden an og evt kontakte FG..

Anmeld

9. oktober 2011

4kløver

for det er veer.

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nu er du over tid, så det ændre måske noget, men jeg havde reelmæssige plukveer, kom hver 5. minut og de varede 40 sek og de gik pænt over efter 2½ time... håber det bliver til noget for dig. Forresten det skete 1½ uge før termin.

håber der sker noget her.. har ikke rigtig haft det vilde af plukveer de sidste uger.. men de kommer stadig fast sådan her:

20.52
20.57
21.00
21.05
21.09
21.13
21.16
21.20
21.25
21.30
(21.35)
21.38
21.42
21.47
21.55
22.00
22.07
22.11
22.15
22.20

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Starten af mine veer gjorde heller ikke ondt som sådan..
De bed da godt nede i underlivet, men ikke noget som jeg ville kalde veer ( mine veer var anderledes med min første fødte )..
Og jeg gik selv og troede det var plukveer..

Det kan sagtens være begyndende veer.. men syntes du skulle se tiden an og evt kontakte FG..

tak for svar.. synes det er svært at aflæse krop og smerter fordi jeg generelt bare har ondt.. men håber dte bliver til noget mere det kunne være fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.