Baby under vand ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

Laura.

EmmaJosephine skriver:

Jeg tør ikke selv gøre det, men det er vidst noget med, at babyer automatisk holder vejret, når de kommer under vand ..

Nej, jeg ville heller ikke turde gøre det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Laura.

Den lykkelige skriver:

Har faktisk godt tænkt det samme.. kunne aldrig finde på det.. Må da være rigtig ubehageligt for baby og tænkt hvis vi selv blev hevet ned under vandet og ikke vidste/kunne forstå hvad der foregik.. ja kan ikke være særlig rart..

ja, det tænker jeg netop også.. men selvom det er videnskabelig bevist at de ikke tager skade af det, ville jeg ikke gøre det.. jeg ville simpelthen ikke bryde mig om det...

Anmeld

9. oktober 2011

LR85

Det er en spændende artikel, og den giver virkelig god mening

Anmeld

9. oktober 2011

NJN

Man skal jo huske at tænke på, det ikke er særlig længe siden de lå under vand hele tiden.  Og derved er det ikke ubehageligt for dem, netop fordi de er født med denne dykkerefleks. 

Anmeld

9. oktober 2011

Laura.

ciepige skriver:

Hehe.. Jeg tænkte det samme.

Var ved poolen for en uges tid siden med min mor, hvor der er nogle der har deres ikke ret gamle baby med - også under vandet. Kiggede forarget til, og spurgte min mor om man kunne gøre sådan noget? Og dertil sagde hun Ork ja, nyfødte kan skam svømme.

De må have en refleks, for hun græd ikke, hun grinte og blev ved. 

Heh... jeg kan godt forstå du så forarget til, hvis man ikke ved så meget om det.. jeg ville gøre det samme.. men tænkte nok der måtte være en forklaring på det..

Anmeld

9. oktober 2011

Laura.

Maja_4000 skriver:

Caroline elsker at "dykke" når vi er til babysvømning

Det er kun dejligt

Anmeld

9. oktober 2011

VIPpigen

Lilje vil hellere være under vand, end over vand. Og hun er fuld ud klar over hvordan man bruger sin lukkerefleks fordi den er trænet op siden hun kun var øhh.... tror hun var 6 uger da vi var i svømmeren første gang, og det var så kun i 10-15 min.

Men nu hvor hun er blevet så gammel (11 måneder) så når vi tæller til 3 og siger DYK, så kan du se hun lukker af. hun suger kinderne ind, og lukker lissom næsen lidt til... Og vand sluger hun yderst sjældent. jeg kan sagtens vise nogen af hende og far under vand

Anmeld

9. oktober 2011

Laura.

VIPpigen skriver:

Lilje vil hellere være under vand, end over vand. Og hun er fuld ud klar over hvordan man bruger sin lukkerefleks fordi den er trænet op siden hun kun var øhh.... tror hun var 6 uger da vi var i svømmeren første gang, og det var så kun i 10-15 min.

Men nu hvor hun er blevet så gammel (11 måneder) så når vi tæller til 3 og siger DYK, så kan du se hun lukker af. hun suger kinderne ind, og lukker lissom næsen lidt til... Og vand sluger hun yderst sjældent. jeg kan sagtens vise nogen af hende og far under vand

Hvor er det fantastisk.. Men var I ikke nærvøse første gang I skulle prøve det ?

Anmeld

9. oktober 2011

VIPpigen

Dk Lady skriver:

Hvor er det fantastisk.. Men var I ikke nærvøse første gang I skulle prøve det ?

Manden var ikke. Jeg kunne slet ikke dykke med hende den første dag, så det gjorde far. Anden gang vi var afsted gjorde jeg det, og har ikke haft problemer med det siden, da hun ikke sluger vand, men smiler stort når hun kommer op

Anmeld

9. oktober 2011

Laura.

VIPpigen skriver:

Manden var ikke. Jeg kunne slet ikke dykke med hende den første dag, så det gjorde far. Anden gang vi var afsted gjorde jeg det, og har ikke haft problemer med det siden, da hun ikke sluger vand, men smiler stort når hun kommer op

fantastisk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.