glædes indlæg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

LR85

NJN skriver:

Er i dag 6+4. 

Ej hvor dejligt du allerede har fået det bedre, så tegner det godt. Håber det fortsætter sådan for dig. Er selv 6+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

NJN

SussieThyssen skriver:

Jubiii..så går det fremad

Bon apetit.

Så vær glad for du ikke havde aftenkvalme som mig det meste af mine graviditeter. Al mad efter kl 17 var nogo..temmeligt besværligt LOL

Kærligst
Sussie

Ja puha, du kan tro jeg er lykkelig for det!! Har her de sidste par dage, mærket den onde onde medicin det er, at være konstant plaget af kvalme.. FØJ! 

Anmeld

9. oktober 2011

NJN

louiseandersen85 skriver:

Ej hvor dejligt du allerede har fået det bedre, så tegner det godt. Håber det fortsætter sådan for dig. Er selv 6+2

Det håber jeg virkelig også. 

Hvordan har du det så?

Anmeld

9. oktober 2011

NJN

EmmaJosephine skriver:

Wiiiie!  Lad os håbe, at det bliver ved sådan 

ja tak, det kunne være skønt! 

Anmeld

9. oktober 2011

MLT

NJN skriver:

ja tak, det kunne være skønt! 

Ja Så vil jeg misunde dig!! :p

Anmeld

9. oktober 2011

LR85

NJN skriver:

Det håber jeg virkelig også. 

Hvordan har du det så?

Jamen jeg har det rigtig godt. 'lidt for godt', da jeg ingen symptomer har overhoved. Det er jo dejligt, men savner nu lidt tegn alligevel

Anmeld

9. oktober 2011

NJN

Jamen jeg har det rigtig godt. 'lidt for godt', da jeg ingen symptomer har overhoved. Det er jo dejligt, men savner nu lidt tegn alligevel

Ja, det er da skønt.. Det ville jeg elske. Men kan godt følge dig alligevel, at det kunne være rart med lidt symptomer.  

Anmeld

10. oktober 2011

LR85

NJN skriver:

Ja, det er da skønt.. Det ville jeg elske. Men kan godt følge dig alligevel, at det kunne være rart med lidt symptomer.  

Ja det kunne være rart med lidt tegn, men er godt klar over jeg ikke skal klynke. Se på hvordan du har haft det og mange andre. Er du stadig kvalmefri?

Anmeld

10. oktober 2011

NJN

Ja det kunne være rart med lidt tegn, men er godt klar over jeg ikke skal klynke. Se på hvordan du har haft det og mange andre. Er du stadig kvalmefri?

Ja, der er en lille snært tilbage, men jeg klager ikke.. Jeg har det meget bedre .  

Anmeld

10. oktober 2011

LR85

NJN skriver:

Ja, der er en lille snært tilbage, men jeg klager ikke.. Jeg har det meget bedre .  

ej hvor er det bare godt a høre, håber det fortsætter sådan for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.