Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Weeeee! Jeg har for første gang siden onsdag haft en nogenlunde dag med hensyn til og mad! Jeg har kunne spise fint, og har ikke fået kvalme bare ved tanken om mad!
Til aften skal jeg have skinke-porre terte og jeg glæder mig sku!
Lad det endelig forsætte sådan!!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Uhhh Det lyder også lækkert, bare sig til hvis der er noget til overs Skønt du har fået en god dag, håber det foresætter sådan.
Uhhh Det lyder også lækkert, bare sig til hvis der er noget til overs Skønt du har fået en god dag, håber det foresætter sådan.
Det smagte bare godt, hvor er det dejligt at kunne spise nogenlunde normalt.
Der er noget tilbage, du kan bare komme forbi.
NJN skriver: Det smagte bare godt, hvor er det dejligt at kunne spise nogenlunde normalt. Der er noget tilbage, du kan bare komme forbi.
Kofoed. skriver: Hehe kunne finde på det, har endnu ikke fået mad selv.
Hehe kunne finde på det, har endnu ikke fået mad selv.
Åh, så må du da skynde dig at få noget mad!
NJN skriver: Åh, så må du da skynde dig at få noget mad!
louiseandersen85 skriver: Haha, hvor er det bare godt a høre. Er glad på dine vejne. Hvor langt er du?
Haha, hvor er det bare godt a høre. Er glad på dine vejne. Hvor langt er du?
Er i dag 6+4.
NJN skriver: Weeeee! Jeg har for første gang siden onsdag haft en nogenlunde dag med hensyn til og mad! Jeg har kunne spise fint, og har ikke fået kvalme bare ved tanken om mad! Til aften skal jeg have skinke-porre terte og jeg glæder mig sku! Lad det endelig forsætte sådan!!!!!
Jubiii..så går det fremad
Bon apetit.
Så vær glad for du ikke havde aftenkvalme som mig det meste af mine graviditeter. Al mad efter kl 17 var nogo..temmeligt besværligt LOL
KærligstSussie
Wiiiie! Lad os håbe, at det bliver ved sådan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128