Frøken J??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

Carina1977

Frøken Christiansen skriver:

ja nogen der ved hvorfor hun har slettet sin bruger igen? er hun gået i fødsel, eller har hun brug for en pause nu hvor hun er gået en uge over tid??

Hun har blot brug for en pause 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

bobbles

kunne godt tænkes at hun bare har brug for en pause, hvis hun er gået i fødsel eller har brug for en pause hvis hun nu har mange smerter her sidst i graviditeten.. Men tænker da på hende og håber hun får en nem fødsel..

Anmeld

9. oktober 2011

Zeus

SjeBets skriver:

ikke myntet på Frøken J overhovedet, men har set det en del gange nu folk sletter sig og opretter sig ... hvorfor ikke bare lade være med at logge på hvis man har brug for en pause ? 

jeg er på en del foras, og når jeg ikke lige gider en periode fordi folk er trælse eller jeg er i dårlig humør, så lader jeg bare være med at logge på 

Nå bare et spørgsmål, undre mig også over hun er væk 

Måske så folk ikke kan citere, og skrive pb'er, som man ikke kan svare tilbage på hvis man holder pause?

Anmeld

9. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Håber hun er ok! Og at hun kommer tilbage  

Krydser fingre for at hun snart går i fødsel, og at hun/de har får lille pigen i armene!

Anmeld

9. oktober 2011

SjeBets

Zeus skriver:

Måske så folk ikke kan citere, og skrive pb'er, som man ikke kan svare tilbage på hvis man holder pause?

Man kan da stadige citere ? eller er det mig som har misforstået noget, jeg personligt, hvis jeg havde skrevet til en der ikke svarede ville kigge på hvornår personen sidst havde været logget på.  

Men igen jeg undret mig bare fordi jeg synes man ser det meget herinde , i forhold til de andre fora jeg kommer på . 

Håber da hun kommer tilbage synes godt om hendes svar og hendes tankegang 

Anmeld

9. oktober 2011

Kofoed.

Som skrevet i den anden debat. Hun har brug for en pause indtil hun har født, men ville ikke lave den store afskeds tale, da hun jo kommer tilbage meget snart igen (forhåbenlig indenfor få timer ).
Hun slettede sig, pga hun ved, at folk begynder på "mon hun har født eller er igang med at føde" så snart hun ikke har været på i nogle timer.

Anmeld

9. oktober 2011

Laulund87

Hvis alle omkring én føder på stribe og man selv går og venter, ja så må man lige have en pause

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.