Frøken J??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.981 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. oktober 2011

bobbles

ja nogen der ved hvorfor hun har slettet sin bruger igen? er hun gået i fødsel, eller har hun brug for en pause nu hvor hun er gået en uge over tid??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

piadas

Lagde lige mærke til det samme!

Anmeld

9. oktober 2011

Maja_4000

Hvad ? Hun har da lige været på :s

Anmeld

9. oktober 2011

Bambii

Frøken Christiansen skriver:

ja nogen der ved hvorfor hun har slettet sin bruger igen? er hun gået i fødsel, eller har hun brug for en pause nu hvor hun er gået en uge over tid??

Jeg lagde også lige mærke til det..

Anmeld

9. oktober 2011

Mor til Mike

Måske har hun brug for en pause, hun har det jo nok hårdt med den dumme ventetid

Anmeld

9. oktober 2011

NJN

Hvor underligt! 

Anmeld

9. oktober 2011

lycly

Gud ja, hvor underligt? Håber alt er ok med hende 

Anmeld

9. oktober 2011

Clisolka

Jeg så det også lige, men jeg forstår godt hvis hun har brug for en pause herinde 

Jeg er helt sikker på hun kommer tilbage til os 

Anmeld

9. oktober 2011

SjeBets

Babymor2010 skriver:

Jeg så det også lige, men jeg forstår godt hvis hun har brug for en pause herinde 

Jeg er helt sikker på hun kommer tilbage til os 

ikke myntet på Frøken J overhovedet, men har set det en del gange nu folk sletter sig og opretter sig ... hvorfor ikke bare lade være med at logge på hvis man har brug for en pause ? 

jeg er på en del foras, og når jeg ikke lige gider en periode fordi folk er trælse eller jeg er i dårlig humør, så lader jeg bare være med at logge på 

Nå bare et spørgsmål, undre mig også over hun er væk 

Anmeld

9. oktober 2011

Lisbeth1985

SjeBets skriver:

ikke myntet på Frøken J overhovedet, men har set det en del gange nu folk sletter sig og opretter sig ... hvorfor ikke bare lade være med at logge på hvis man har brug for en pause ? 

jeg er på en del foras, og når jeg ikke lige gider en periode fordi folk er trælse eller jeg er i dårlig humør, så lader jeg bare være med at logge på 

Nå bare et spørgsmål, undre mig også over hun er væk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.