Var hun ikke klar, eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

Janni.

MaleneS2011baby<3 skriver:

det går helt klart bedre, hun vil stadig gerne være oppe længe og vågner stadig om natten, men fik nogle råd om ikke og tage hende op ogalt det, men gå ind putte hende og gå igen, så skulle hun til sidst finde ud af det.. Det har vi gjort et par dage nu, har ladet hende ligge hvis hun er vågnet og kun brokket lidt, og der er der højst gået 10 min så sov hun igen, ellers har der været en gang hvor hun lige skulle have sutten, og så sov hun igen..

Så håber det er det der skal til og hun snart lære og sove igennem igen..

håber det virkelig også for jer. Her har vi også lige bøvlet lidt, men tror det var fordi vi ændrede på hans seng før han var klar til det. 

Han har sengeformindsker i, og mor/far synes han havde for lidt plads så vi byttede den ud med en 4 cm tyk sengerand, og sænkede bunden i sengen 1 tak. 

Så begyndte han at vågne om natten, fuldstændig panisk og skræmt. Så nu har han sengeformindskeren i igen, og sover trygt om natten. Utrolig der ikke skulle mere til. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Prinsessens'Mor<3

Janni. skriver:

håber det virkelig også for jer. Her har vi også lige bøvlet lidt, men tror det var fordi vi ændrede på hans seng før han var klar til det. 

Han har sengeformindsker i, og mor/far synes han havde for lidt plads så vi byttede den ud med en 4 cm tyk sengerand, og sænkede bunden i sengen 1 tak. 

Så begyndte han at vågne om natten, fuldstændig panisk og skræmt. Så nu har han sengeformindskeren i igen, og sover trygt om natten. Utrolig der ikke skulle mere til. 

den lyder smart den senge forminsker, hvor køber man sådan en? Majas seng er enorm til hende og hun for lagt sig på de underligste måder som hun ikke selv kan komme ud af..

Anmeld

18. oktober 2011

Janni.

den lyder smart den senge forminsker, hvor køber man sådan en? Majas seng er enorm til hende og hun for lagt sig på de underligste måder som hun ikke selv kan komme ud af..

Jeg har fundet én på denne side, desværre kan jeg ikke finde ud af hvordan den ser ud? 

http://www.babyshower.dk/product.asp?product=1835

Men vores sengeformindsker er lige så tyk som denne. Vores har vi fået foræret/arvet. Men jeg kan prøve at tage et billede af hans seng med dem i, så har du et lille indtryk af hvordan det ser ud? 

Anmeld

18. oktober 2011

Prinsessens'Mor<3

Janni. skriver:

Jeg har fundet én på denne side, desværre kan jeg ikke finde ud af hvordan den ser ud? 

http://www.babyshower.dk/product.asp?product=1835

Men vores sengeformindsker er lige så tyk som denne. Vores har vi fået foræret/arvet. Men jeg kan prøve at tage et billede af hans seng med dem i, så har du et lille indtryk af hvordan det ser ud? 

Uh må du meget gerne..

Anmeld

18. oktober 2011

Janni.

Uh må du meget gerne..

Jeg tager billede med og uden sengeformindskeren i, så er det måske nemmere at se forskellen. Jeg får nok ikke tid til at smide billeder ind før imorgen aften, da jeg har hyggeligt besøg af min søster og niece her i efterårsferien. Bare lige så du ikke tror jeg har glemt dig. 

Anmeld

18. oktober 2011

Prinsessens'Mor<3

Janni. skriver:

Jeg tager billede med og uden sengeformindskeren i, så er det måske nemmere at se forskellen. Jeg får nok ikke tid til at smide billeder ind før imorgen aften, da jeg har hyggeligt besøg af min søster og niece her i efterårsferien. Bare lige så du ikke tror jeg har glemt dig. 

Jamen det er bare helt ok så..

Anmeld

19. oktober 2011

Janni.

Jamen det er bare helt ok så..

Har lige forsøgt at tage et par billeder, håber det giver lidt en fornemmelse af sengeformindskeren. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.