Var hun ikke klar, eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.285 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. oktober 2011

Prinsessens'Mor<3

Nu har Maja på snart 8 mdr sovet på eget værelse i en uge, vi tog beslutningen om hun skulle det, for vi vækkede hinanden hele natten.. Syntes egentlig det hele gik fint de første par dage, hun sov gerne derinde og skulle kun lige ind og give hende sutten en gang om natten, plus hun sov til kl 8 om morgen, så bedre blev det ikke..
MEN her den sidste halve uge har hun bøvlet helt vildt, hun kan godt falde i søvn, men vågner så og er oppe til kl 00 ca hvor jeg endelig kan putte hende, og så sover hun fra 00 til 03 ca og er vågen et par timer, og hun bøvler og bøvler og intet hjælper.. Og jeg for ingen søvn..

Hvad er det der nu går galt? Er hun ikke klar alligevel? Hvad gør jeg?

Da hun sov inde ved os, kom hun i seng kl 20 ca efter en natflaske med vælling og vågnede flere gange om natten og skulle have sutten fordi at vi forstyrrede når vi vendte os i sengen og Mike skulle på arbejde..
Nu hvor hun sover på værelset, kommer hun stadig i seng ca kl 20 efter en natflaske med vælling, men hun bøvler alligevel hele natten..

Hvad gør jeg? Er meget træt!!

- Malene&Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Prinsessens'Mor<3

MaleneS2011baby<3 skriver:

Nu har Maja på snart 8 mdr sovet på eget værelse i en uge, vi tog beslutningen om hun skulle det, for vi vækkede hinanden hele natten.. Syntes egentlig det hele gik fint de første par dage, hun sov gerne derinde og skulle kun lige ind og give hende sutten en gang om natten, plus hun sov til kl 8 om morgen, så bedre blev det ikke..
MEN her den sidste halve uge har hun bøvlet helt vildt, hun kan godt falde i søvn, men vågner så og er oppe til kl 00 ca hvor jeg endelig kan putte hende, og så sover hun fra 00 til 03 ca og er vågen et par timer, og hun bøvler og bøvler og intet hjælper.. Og jeg for ingen søvn..

Hvad er det der nu går galt? Er hun ikke klar alligevel? Hvad gør jeg?

Da hun sov inde ved os, kom hun i seng kl 20 ca efter en natflaske med vælling og vågnede flere gange om natten og skulle have sutten fordi at vi forstyrrede når vi vendte os i sengen og Mike skulle på arbejde..
Nu hvor hun sover på værelset, kommer hun stadig i seng ca kl 20 efter en natflaske med vælling, men hun bøvler alligevel hele natten..

Hvad gør jeg? Er meget træt!!

- Malene&Maja

ingen?

Anmeld

9. oktober 2011

Joan ( Smallie )

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at svøbe hende. Så mærkes det som om der er nogen i nærheden.

Er hun ved at få tænder måske?

Anmeld

9. oktober 2011

Janni.

Bum bum.. Det ved jeg sørme ikke, men opper den lige for dig. 

Håber i snart får jeres nattesøvn 

Anmeld

9. oktober 2011

Prinsessens'Mor<3

Joan ( Smallie ) skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at svøbe hende. Så mærkes det som om der er nogen i nærheden.

Er hun ved at få tænder måske?

ja der er 6 og ikke alle er helt oppe endnu, kan det være det?

Anmeld

9. oktober 2011

Prinsessens'Mor<3

Janni. skriver:

Bum bum.. Det ved jeg sørme ikke, men opper den lige for dig. 

Håber i snart får jeres nattesøvn 

Tak

Anmeld

9. oktober 2011

Joan ( Smallie )

MaleneS2011baby<3 skriver:

ja der er 6 og ikke alle er helt oppe endnu, kan det være det?

Ja det kan nemt være tænder. Det gør jo ondt når de vokser. Gumler hun meget i ting og savler?

Anmeld

9. oktober 2011

Prinsessens'Mor<3

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja det kan nemt være tænder. Det gør jo ondt når de vokser. Gumler hun meget i ting og savler?

ja men det synes jeg hele tiden hun har gjort..

Anmeld

16. oktober 2011

Janni.

Hvordan går det med søvnen nu? 

Anmeld

16. oktober 2011

Prinsessens'Mor<3

Janni. skriver:

Hvordan går det med søvnen nu? 

det går helt klart bedre, hun vil stadig gerne være oppe længe og vågner stadig om natten, men fik nogle råd om ikke og tage hende op ogalt det, men gå ind putte hende og gå igen, så skulle hun til sidst finde ud af det.. Det har vi gjort et par dage nu, har ladet hende ligge hvis hun er vågnet og kun brokket lidt, og der er der højst gået 10 min så sov hun igen, ellers har der været en gang hvor hun lige skulle have sutten, og så sov hun igen..

Så håber det er det der skal til og hun snart lære og sove igennem igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.