Endelig ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. oktober 2011

mdbl

Hejjj piger  

Igår ville jeg ta' en ÆL test, endelig positiv! Jeg skulle ha haft ÆL sidste weekend Også kom den endelig igår! Er så glad . Håber der er gevinst .. Det ville være super.. 

- Hvor tit havde i sex da i havde æl? 

Og hvornår langtid efter æl skal man taste? Min mens er jo nok blevet skubbet nu da jeg skulle ha haft æl sidste weekend

Knuuuus Maria 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Frøken J.

mariadyveke skriver:

Hejjj piger  

Igår ville jeg ta' en ÆL test, endelig positiv! Jeg skulle ha haft ÆL sidste weekend Også kom den endelig igår! Er så glad . Håber der er gevinst .. Det ville være super.. 

- Hvor tit havde i sex da i havde æl? 

Og hvornår langtid efter æl skal man taste? Min mens er jo nok blevet skubbet nu da jeg skulle ha haft æl sidste weekend

Knuuuus Maria 

Nice Jeg ville nok teste om et par uger, det passer nok meget godt. Der er nogen der mener man kun skal have sex hver anden dag pga. mandens sæd, men der er nu også adskillige studier der viser, at man hjertens gerne må gøre det hver dag. Så det ville jeg nok vælge at gøre

Anmeld

9. oktober 2011

mdbl

Frøken J. skriver:

Nice Jeg ville nok teste om et par uger, det passer nok meget godt. Der er nogen der mener man kun skal have sex hver anden dag pga. mandens sæd, men der er nu også adskillige studier der viser, at man hjertens gerne må gøre det hver dag. Så det ville jeg nok vælge at gøre

Okay Tak for svar Ca 14 dage før jeg skal teste fra idag af ? Eller

Anmeld

9. oktober 2011

Frøken J.

mariadyveke skriver:

Okay Tak for svar Ca 14 dage før jeg skal teste fra idag af ? Eller

Ja, det vil jeg nok sige. ALtså det er jo bare en rettesnor, men ofte går der 14 dage fra ægløsning til menses. Hos nogen lidt længere, hos andre lidt kortere, men 14 dage er en fin rettesnor, hvis man ikke kender sin cyklus 100%

Anmeld

9. oktober 2011

mdbl

Frøken J. skriver:

Ja, det vil jeg nok sige. ALtså det er jo bare en rettesnor, men ofte går der 14 dage fra ægløsning til menses. Hos nogen lidt længere, hos andre lidt kortere, men 14 dage er en fin rettesnor, hvis man ikke kender sin cyklus 100%

Tusinde tak for svar Og held og lykke med din fødsel og baby når den kommer

Anmeld

9. oktober 2011

Frøken J.

mariadyveke skriver:

Tusinde tak for svar Og held og lykke med din fødsel og baby når den kommer

Selv tak! - Og tak for det

Anmeld

9. oktober 2011

**Ønskebabyen

Testede selv positiv for ÆL i fredags

Vi sexede onsdag, fredag og igår, og tror måske oså vi lige hopper i lagnerne idag ;o)

Havde lidt ondt i venstre side af maven igår, så tænker det var min ÆL jeg kunne mærke der

Her passede ÆL så fint i min cyklus da den har været på omkring de 27-29 dage, og jeg testede positiv på dag 14 :-)

Krydser fingre for dig og mig selv, hihi...

Anmeld

9. oktober 2011

mdbl

Mille89 skriver:

Testede selv positiv for ÆL i fredags

Vi sexede onsdag, fredag og igår, og tror måske oså vi lige hopper i lagnerne idag ;o)

Havde lidt ondt i venstre side af maven igår, så tænker det var min ÆL jeg kunne mærke der

Her passede ÆL så fint i min cyklus da den har været på omkring de 27-29 dage, og jeg testede positiv på dag 14 :-)

Krydser fingre for dig og mig selv, hihi...

Held og lykke til dig også .. Og tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.