NLME<3 skriver:
Hehe det var godt
når for pokker, ja så er det med at holde sig i ro i hvert falde 14 endnu for dig så du ikke får sat noget igang
hehe ja det er noget af nogle hilsenere man kan få en gang imellem, så er man ikke i tvivl om de er der. Åhr Mikkel har fået en lille hyggelig vane med at komme ind i vores seng kl seks om morgen, og så bare ligge og putte, så i mandags var lille tut rigtig aktiv, og jeg siger så til mikkel om mor ikke lige må låne hans hånd, så ligger jeg den på maven og så sparker lille tut ham
så siger han med det samme: Hov, Hej isabror
hehe det var SÅ sødt 
Hehe jeg håber du har ret
jeg synes heller ikke det lød af meget, gangen inden jeg var til scanning var den 4 cm. og hvis man skulle kunne regne det, så ville det blive omkring onsdag - torsdag i næste ud, meeen det er ikke sikkert matematik spiller en så stor rolle når det kommer til det
den 29 oktober, og Nicolaj og jeg været sammen i 8 år, så jeg
SÅ meget fingere for den dag, det kunne været så hyggeligt 
Ja det må godt nok være uhyggeligt, men når alt nu er som det skal være, er der vil ikke sansynlighed for tilbage anfald er der det? Det lyder godt nok til at have været en voldsom oplevelse du har været igennem
synes da det er super super flot du løbtil 5 mdr sidst, hehe nej når det begynder og fgå langsomt så går det sjove lidt af det hehe
Jeg er også inde og svømme to gange i ugen, det er bare SÅ skønt, når man går rundt og føler sig som en hval, til og hoppe i vandet og blive et fjer, det er fantastik hvad det kan gøre. men jeg har været sygemeldt pga. af alt det blødning, så jeg har kunne gøre det om formiddagen, men kunne godt forstille mig det var rigtig sværet og presse ind, med job, og barn og kampen imod træthed
Ja synes også helt klart der er en masse positivt i det, og så bliver du holdt øje med. Jo det får du helt sikkert lov til
hvis alt er som det skal være, er det jo bare for en sikkerheds skyld.
Jeg har været ud og købe et sæt rigtig lækkert slap af tøj til efter, så man kan føle sig lidt normal igen, så synes jeg lige der skulle et nyt til
Men ellers, stofbleer, ammeindlæg, futter, bleer, masser af tøj
baby dyne, et lille tæppe, en lille nuller bamse. bum bum tror det var ved at være det. Jeg fik et rigtig godt tip fra min veninde der har fået planlagt kejsersnit. At man skulle pakke alle tingene, i en lille weekend kuffert, så skulle man ikke slæbe på det hele. så det har jeg godt denne her gang, det synes jeg var en rigtig god ide
Vi ved jo ikke hvordan det hele kommer til at gå, så har været nød til at pakke bleer og alt sådan noget. Men det ved du jo er der 
Ej kan man få lego med toget Thomas, hvor har du købt det henne? Mikkel elsker bare toget Thomas
åhr det er så hyggeligt med pakkekalender, min mor laver det mikkel, gjorde hun også det år hvor jeg havde termin, så vi pakkede gaver op til en baby i maven
Nej og alle gæsterne har helt sikkert også en lille ting med til dem
Vi har købt lego toget, og så sådan et stativ hvor der er kugler på, der bliver kørt af nogle forskellige baner, det er lidt sværet og forklare, og kan ikke lige huske hvad de hedder. De har dem næsten altid som legetøj hos lægerne 
Hvordan gør i med Mark når det hele sker? skal han passe hos en af jeres forældre eller hvordan ? 

hej igen...
ih hvor var det sødt med Mikkel, der kommer og siger hej Isabror. Så smelter man da helt... Her til aften lagde Mark hånden på min mave og sagde hej baby, efter at jeg havde spurgt om han ville sige hej til baby. Så synes jeg altså man får troen på, at det nok skal gå godt med to børn
uh ja det der med at holde sig i ro
har nu været afsted med Mark i 5 dage på turne rundt til familie i efterårsferien, mens manden har fået arbejdsro herhjemme. Det kostede lidt ekstra energi, da jeg fik løftet lidt ekstra på Mark. Til gengæld har han fået gået tur ved vesterhavet, leget med fætter og kusine mm. Så han har fået fyldt op med masser af frisk luft og kærlighed
Mark havde også en morgen hvor han lå og puttede sig ind til mig i 20 min. Det var SÅ hygge.
til lykke med jeres 8 års dag! Jeg har været sammen med Dennis i 7 år og vi har været gift i 3 år.
fingre for den 29. oktober bliver endnu mere magisk
og nu kan jeg så også sige WEEEEEEEEE en måned til termin (imorgen). Så er det jo lige pludselig lige om lidt!
nej tror ikke der er så stor sandsynlighed for at det lige pludselig begynder at gå den anden vej.
Her til scanning da jeg var 34+4 vejede baby 2543 gram, så det er bare rigtig fint
Lyder som en god ide med lidt lækkert tøj til dig 

jeg har også købt en lækker amme-bluse, som er pakket i tasken til sygehuset. Har bestemt den ikke må bruges før, så jeg har lidt nyt og lækkert til den tid - og noget der ikke strammer de forkerte steder....
og super du lige skrev hvad du pakkede ned....jeg har fluks lige tilføjet nogle ammeindlæg...selvom der nu nok først lige bliver brug for dem, når mælken løber til.
Jeg tror måske legoet med toget thomas var en gammel model, da en ven fandt det på udsalg (ved ikke lige hvor), men mon ikke det stadig kan fås nogle steder?
mht. Mark så får vi ham passet hos mine svigerforældre - det kan dog godt være at de er ved at lave sommerhus og så lige er 150 km væk. Hvis det er tilfældet og vi ikke kan advare dem i god tid, har vi en back-up plan hos nogle venner, hvor hun går sygemeldt, så dem har vi fået lov til at måtte vække midt om natten, hvis det er
men jo det er søreme noget jeg har spekuleret meget over....
Da jeg jo fik kejsersnit sidste gang, skal vi komme lidt tidligere ind til fødegangen end normalt...når der er ca. 10 min imellem veerne, hvis vandet går eller lign.
Dennis synes heller ikke Mark skal passes så længe, så hvis vi skal blive mere end et par dage, så tager han hjem til ham og så bliver jeg på sygehuset...måske tager han allerede hjem efter et døgn og henter Mark, så han kan se baby. Det ser vi lige til.
Hvordan gør I med Mikkel?
ih...altså hvor er jeg bare spændt!
Glæder mig til at der om ikke så længe kommer en update fra dig, hvor du skriver, at du har veer