NLME<3 skriver:

Ja det er rigtig nok det med navnet  vi havde også næsten valgt Mikkel dengang, men det skulle stå åben, hvis han nu ikke lignede en Mikkel
 vi havde også næsten valgt Mikkel dengang, men det skulle stå åben, hvis han nu ikke lignede en Mikkel  Men det gjorde han hehe, han havde også strit hår
 Men det gjorde han hehe, han havde også strit hår  Denne gang har vi sådan lidt Emil eller Jeppe højest, men der er intet der bliver valgt, før han kommer til verden.
 Denne gang har vi sådan lidt Emil eller Jeppe højest, men der er intet der bliver valgt, før han kommer til verden. 
 Ja det er jo langt vigtiger end kønnet. Så kan de simpelthen se ud fra tallene på den hjerte rytme om du er ved at udvikle svangerskabsforgiftning? Det er da super fedt de sådan holder øje med dig, det gør dig vel også meget mere tryg? Hvad vejede den sidst du var til scanning? Jeg bliver scannet hver 3 uge ( i starten af graviditeten, var det hver uge) fordi jeg bløder fra livmoderen, det har ikke noget og sige, så længe lille tut har det godt. men det er sjovt, for jeg bliver så pokkers nervøs hver gang, og så giver det nogle VILDE kramper, som gør så ondt så ondt. Jeg skal til scanning i morgen, og for tre uger siden vejede han 2600 g  det er helt vildt synes jeg.
 det er helt vildt synes jeg.
 Puha det lyder godt nok ikke til at have været sjovt  Synes da også det er utroligt at de ikke har taget blodprøver for det, da du var inde første gang. Havde du andre symptomer end at du var dårlig ( ikke at det ikke var længe nok )? 30 % for at det skal ske igen er godt nok en sjat, hvad skyldes det at du fik det? Så ved du i hvert falde at det ikke bliver et december barn
 Synes da også det er utroligt at de ikke har taget blodprøver for det, da du var inde første gang. Havde du andre symptomer end at du var dårlig ( ikke at det ikke var længe nok )? 30 % for at det skal ske igen er godt nok en sjat, hvad skyldes det at du fik det? Så ved du i hvert falde at det ikke bliver et december barn 
 Emma og Frida lå også øverst på vores pige liste, hvis det var det det var blevet  Hehe hvor godt. Men han er med på Mikkel hvis det bliver en dreng?
 Hehe hvor godt. Men han er med på Mikkel hvis det bliver en dreng?
 Ja det kan jeg godt forstå, meeen det vigtigste er jo bare at jeres lille fidus kommer sikker til verden Men kan godt forstå dig, det er en helt spiciel oplevelse. Hvor længe var du syg efter du havde født?
 Men kan godt forstå dig, det er en helt spiciel oplevelse. Hvor længe var du syg efter du havde født?
 Vores lille Mikkel var 3209 og 52 cm da han blev født, og han blev født 39+0, men efter min beregning kom han lige på termin dato 

Hej igen
 Så sidder jeg lige oppe og kan ikke sove. Synes min næse er lidt tilstoppet, tror det er slimhinderne der er lidt udvidede og baby drøner rundt...så nu kunne jeg da lige så godt gå på baby.dk 
 Sikke en god størrelse han har din lille mand, det lyder da som lidt over gennemsnittet? Hvad kommer han så til at veje til termin ca.? Uh kan søreme godt forstå at du er nervøs hver gang, når du har blødt hele vejen igennem. Men  at du kan bruge din erfaring fra alle de tidligere scanninger til at fortælle dig selv at det mest sandsynlige er at alt er som det skal være. Pyha...men det er lettere sagt end gjort!
 at du kan bruge din erfaring fra alle de tidligere scanninger til at fortælle dig selv at det mest sandsynlige er at alt er som det skal være. Pyha...men det er lettere sagt end gjort!
 tror egentlig ikke de kan se om jeg udvikler svangerskabsforgiftning ud fra hjerterytme, men jeg tror at de forskellige ting (jeg måler blodtryk, urin, vægt og spørgeskema) giver et samlet billede - og hvis der så skulle være nogle ændringer af den ene eller den anden art, så ringer de og så kan jeg få taget nogle blodprøver eller blive indlagt til nærmere observation. Så jo det er trygt på den måde.
 Sidste gang da jeg udviklede SSF havde jeg kun lidt flimren for øjnene og en enkelt gang lettere for højet blodtryk. Så havde jeg diarre og opkast - men det er jo som sådan ikke noget der har med SSF at gøre. Der er jo også mange, der får det sådan lidt underligt i kroppen op til en fødsel, så det var også mest det jeg troede - og så var det hele lidt vanskeligere at vurdere fordi der var hedebølge og alle var lidt påvirkede af varmen. Men havde jeg kendt lidt mere til SSF havde jeg nok forlangt at få taget blodprøver. Det var bare ikke rigtig noget jeg spekulerede over, at jeg kunne få. Jeg var ellers normalvægtig/slank, i god form, normal blodtryk, ikke-ryger og ingen historier om det i familien, så jeg faldt heller ikke i risikogruppen.
 Jeg var indlagt i 16 døgn efter fødslen. Min søn havde det fint. Jeg havde en så sjælden art af SSF at de faktisk var i tvivl om hvilken type det var og at der godt kunne gå 40 år før der igen kom en med samme historie! Så det var virkelig bare en nitte. og altså meget ualmindeligt - heldigvis. Jeg begyndte at få det bedre efter en uge, men fik så et tilbagefald hvor hjernen reagerede på den fysiske belastning kroppen havde været ude for, så fik det der hedder "organisk betinget delir" hvor jeg i 2 døgn var psykotisk - dvs. jeg ikke vidste hvem jeg var, hvilken dato det var og hvad jeg lavede - kun i korte glimt. Det var meget uhyggeligt. Men heldigvis var det kortvarigt - og så var jeg indlagt 5 dage ekstra bare til observation fordi de var bange for yderligere tilbagefald, men der kom aldrig flere og jeg kom hjem og fik så taget blodprøver et par gange, hvor de sikrede sig at leveren var i bedring og efter 1,5 måned var tallene helt normale og jeg følte at jeg havde samme energi som før. 3 mdr efter fødslen begyndte jeg at løbe igen og året efter løb jeg en halvmarathon på min bedste tid nogensinde så har ingen varige men fået...
 så har ingen varige men fået...
 Man ved ikke hvad det skyldes. SSF kaldes også de tusind teoriers sygdom. Jeg er blevet undersøgt for tendens til at danne blodpropper, uden at det var det. Så årsagen er ukendt...

og så lige tilbage til noget mere hyggeligt..synes altså det er lidt sjovt at vi falder for de samme navne du har god smag! min mand sagde her til aften, at hvis det skulle blive en pige, så ender vi jo nok med en lille Laura....så det kan være jeg ender med at måtte bestemme
 du har god smag! min mand sagde her til aften, at hvis det skulle blive en pige, så ender vi jo nok med en lille Laura....så det kan være jeg ender med at måtte bestemme
 og uh sidste gang til scanning vejede baby ca. 1990 gram, da jeg var 31+5. Jeg skal til scanning igen på tirsdag, hvor jeg er 34+4, så spændende hvad baby så bliver skønnet til, men skyder på en 2400-2500 gram.
 jeg er efterhånden bare så spændt på at møde den lille bebs. Har været ved at pakke en taske her de sidste par dage og så begynder jeg bare at glæde mig så meget....men du må da være endnu mere spændt
 kram Maria