Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
K&S skriver: Jeg tror det heller ikke, men der holdes mødregruppe i morgen og det er ikke tit, vi ser hinanden efter barslen er slut - men jeg vil jo absolut ikke komme og risikere at smitte alle, store som små
Jeg tror det heller ikke, men der holdes mødregruppe i morgen og det er ikke tit, vi ser hinanden efter barslen er slut - men jeg vil jo absolut ikke komme og risikere at smitte alle, store som små
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarHvidovre skriver: Vi led rigtig meget af det sidste år - os alle 4 og især mig. Jeg nåede, at have det 8 gange inden for 9 mdr. og blive indstillet til, at få fjernet mandler. Men så lige pludselig fik jeg det ikke mere og nåede heldigvis aldrig, at få dem fjernet.
Vi led rigtig meget af det sidste år - os alle 4 og især mig. Jeg nåede, at have det 8 gange inden for 9 mdr. og blive indstillet til, at få fjernet mandler. Men så lige pludselig fik jeg det ikke mere og nåede heldigvis aldrig, at få dem fjernet.
nettemor skriver: Men når det først er imorgen så burde du vel godt kunne tage afsted God bedring
Men når det først er imorgen så burde du vel godt kunne tage afsted God bedring
Ja, det tænker jeg også, for startede nemlig på penicillinen fredag morgen klokken 9 men nu vi se om jeg har det godt i morgen - i dag har jeg haft det fint, men hostet en del
Apples skriver: Det kommer an på om det er virus eller bakterier? Bakterier får man som regel pennicilin for og virus kan man ikke rigtig behandle.... Virus smitter ( luftbåren) og det gør bakterier ikkeMvh Anita
Det kommer an på om det er virus eller bakterier? Bakterier får man som regel pennicilin for og virus kan man ikke rigtig behandle.... Virus smitter ( luftbåren) og det gør bakterier ikkeMvh Anita
Lægen podede mig, det er en bakterie, så har fået penicillin - tusind tak for svaret!
K&S skriver: Lægen podede mig, det er en bakterie, så har fået penicillin - tusind tak for svaret!
Apples skriver: Så smitter det ikke god bedring
Så smitter det ikke god bedring
Tak
K&S skriver: Ja, det tænker jeg også, for startede nemlig på penicillinen fredag morgen klokken 9 men nu vi se om jeg har det godt i morgen - i dag har jeg haft det fint, men hostet en del
nettemor skriver: Så syns jeg at du skal tage afsted hvis du har energi til det Rigtig god bedring
Så syns jeg at du skal tage afsted hvis du har energi til det Rigtig god bedring
Ih, jeg håber også - det er jo SÅÅÅÅ hyggeligt
K&S skriver: Ih, jeg håber også - det er jo SÅÅÅÅ hyggeligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128