Min fødsel af Freja

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

Tullemuzz

Frk.S skriver:

Han har taget det rigtig godt, og har været en kæmpe støtte for mig. Han var selvfølgelig også meget ked af det og nervøs i starten. Men efter at have fået vished for at hun bare er sund og rask nu, så tænker han ikke så meget over det mere.

Her er jeg jo lidt anderledes og kan stadig få tudeture ved tanken om hvad der kunne være sket. Jeg har også døjet lidt med skyldfølelse - hvorfor F***** kunne jeg ikke bare presse hende ud. Men både ifølge lægen med sugekoppen og min JM, så ville hun ikke være kommet ud den vej. Og når hun ikke kunne komme ud med sugekoppen, så kunne jeg heller ikke presse hende ud. Så det hjalp lidt.

Men kæresten har bare generelt været SUPER. Han er en fantastisk far, og han stråler bare når han sidder med hende. Det er så tydeligt at hun har smeltet hans hjerte fuldstændig lige så meget som hun har smeltet mit.

Han har helt fra starten taget sig enormt meget af hende og hjulpet rigtig meget til, da jeg jo har døjet en del med smerter.  

Lyder rigtig godt tror mange vil have det på samme måde som dig, jeg vil også helst undgå kejsersnit og føde normalt som jeg gjorde første gang. Men det er ikke alt man selv kan være herrer over så istædet må vi prise os lykkelige for at vi lever i en tid hvor de kan gøre så meget for og hjælpe vores små pus når der opstår problemer synes det er lidt sjovt hun hedder Freja for det er det vi ønsker vores lille pige skal hedde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Mamalou

Stort tillykke med Freja. 

Sikke en gribende FB. Godt at høre, at I er kommet godt igennem alle tre!

Anmeld

9. oktober 2011

Frk.S

Tullemuzz skriver:

Lyder rigtig godt tror mange vil have det på samme måde som dig, jeg vil også helst undgå kejsersnit og føde normalt som jeg gjorde første gang. Men det er ikke alt man selv kan være herrer over så istædet må vi prise os lykkelige for at vi lever i en tid hvor de kan gøre så meget for og hjælpe vores små pus når der opstår problemer synes det er lidt sjovt hun hedder Freja for det er det vi ønsker vores lille pige skal hedde

Ja, det er godt de kan gøre så meget for at hjælpe - ellers var det nok ikke gået så godt.

Freja er da også bare et skønt navn - synes vi i hvert fald.

Anmeld

9. oktober 2011

babyMark

Til lykke med Freja. Og pyha sikke en omgang. Og øv at du skal gå med skyldfølelse, men jeg kan godt forstå dig. Der er bare så mange følelser involveret, men du havde jo ikke noget valg - og Freja har heldigvis klaret det så godt, så du er en sej mor

Anmeld

11. oktober 2011

mariesmavse92

Hvilket drama, og det må da være hårdt at skulle vente til næste dag med at se hende!!! Men STORT tillykke med hende!! 

Anmeld

12. oktober 2011

Frk.S

mariesmavse92 skriver:

Hvilket drama, og det må da være hårdt at skulle vente til næste dag med at se hende!!! Men STORT tillykke med hende!! 

Ah, vi så hende nu heldigvis samme dag. Vi så hende først efter ca. 3-4 timer, men det var nu også hårdt nok.

Men jeg måtte vente til næste dag med at få lov at holde hende, hvilket også var hårdt.

Anmeld

13. oktober 2011

Mettemus

Hold da op for en omgang! Puha, det var næsten ikke til at bære St læse det - hvordan må det så ikke have føltes at være midt i det? Har det ikke været rart at få ord på, at få det skrevet ned? Stort, stort tillykke med jeres lille skat, dejligt at det hele endte godt? Knus!

Anmeld

13. oktober 2011

Frk.S

Mettemus skriver:

Hold da op for en omgang! Puha, det var næsten ikke til at bære St læse det - hvordan må det så ikke have føltes at være midt i det? Har det ikke været rart at få ord på, at få det skrevet ned? Stort, stort tillykke med jeres lille skat, dejligt at det hele endte godt? Knus!

Jo, det var rigtig rart at få det skrevet ned. Ligesom det også stadig er rart at få snakket om det igen og igen.

Anmeld

13. oktober 2011

Sofia

Tillykke med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.