Pigenavn - hvad synes i om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Zelinasmor

Jeg har stemt at jeg ikke kan lide det.

Jeg er ikke til "gamle" navne. Men det er jo heldigvis hver sin smag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Fru Nielsen

Jeg bryder mig ikke om navnet.... Og er egentlig fordi jeg syntes det ligger underligt i munden, syntes det er "svært" at sige uden det lyder som om man er ved at kvæles i sin tunge....

Anmeld

10. oktober 2011

MorEllen

Jeg synes det er et utrolig smukt navn Jeg kommer fra Norge og der er nok navnet mere vanlig end her i Danmark. Jeg kender flere søde piger/damer med det navnet. Det er et riktig solid og sødt nordisk navn Go for it

Anmeld

10. oktober 2011

Miss T

Jeg har stemt, at jeg ikke kan lide det. Hvorfor, hmm det klinger bare ikke helt for mig.

Anmeld

10. oktober 2011

pastry26

Jeg synes det er super pænt, feminint og sødt! Det klinger lidt norsk i mine ører, men det bliver det beatemt ikke dårligere af..

Anmeld

10. oktober 2011

maria_wlt

Dejligt navn... Ikke så nusse-pusse agtigt... LOVE IT

Anmeld

10. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Barnepigen skriver:

Hej

Så kom min kæreste da lige med et pigenavn i går. Vi har ellers meget forskellig navne smag, men går tænker lidt over det her navn. Der er også nogle år til vi skal have børn, men det altid meget hyggeligt at snakke om. 

Jeg kan ikke så godt lide det. Synes det ligger strengt i munden, og så er jeg bedst til navne som kan gå på flere sprog. Men det er ikke sådan at jeg synes det er grimt. 

Anmeld

10. oktober 2011

lhn89

Jeg synes bestemt at det er et smukt navn!

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

10. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg synes det er flot

Anmeld

10. oktober 2011

SussieThyssen

Barnepigen skriver:

Hej

Så kom min kæreste da lige med et pigenavn i går. Vi har ellers meget forskellig navne smag, men går tænker lidt over det her navn. Der er også nogle år til vi skal have børn, men det altid meget hyggeligt at snakke om. 

Det er et dejligt gammelt navn, som igennem generationer har figureret i min slægt..og jeg elsker det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.