Pigenavn - hvad synes i om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes i om Sigrid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.330 visninger
29 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

Pigent

Hej

Så kom min kæreste da lige med et pigenavn i går. Vi har ellers meget forskellig navne smag, men går tænker lidt over det her navn. Der er også nogle år til vi skal have børn, men det altid meget hyggeligt at snakke om. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

lycly

Jeg har stemt at jeg ikke kan lide det. Men der mener jeg at jeg ikke ville kalde mine egne børn det, men egentlig er det jo et meget sødt navn, det er slet ikke grimt. Men jeg er ikke så meget til de der gamle navne

Anmeld

8. oktober 2011

KarinOM

Jeg synes det er super flot...men elsker også de gamle navne :-)

Kunne godt finde på at bruge det selv, hvis ikke vi allerede havde en del med det navn i vores omgangskreds. 

Anmeld

8. oktober 2011

PinkLadybug

Har stemt at jeg godt kan lide det!.. Jeg havde en super dejlig performancelærer sidste år der hed det!, hun er bare en skøn kvinde!...

Synes også det er super sødt til en lille pige..

Anmeld

8. oktober 2011

-Sigrid-

Tja, jeg syntes egentlig det er mega fedt

Det betyder "den sejerige", så betyder det også from, smuk og som sagt, sejr  

Og så var der en svensk dronning der hed det 

Men jeg syntes det skal passe med efternavnet, en Sigrid Marie Jensen er lidt kedeligt... 

Anmeld

8. oktober 2011

Muhmi

Det er et sødt navn synes jeg.... Jeg ville aldrig selv vælge det, men det super sødt

Anmeld

8. oktober 2011

Pigent

Tak for jeres svar  

Både min kæreste og jeg har lidt specielle efternavn (skriver dem ikke her) og mellemnavnet ville nok blive Fransiska. Så Sigrid Fransiska ..... .....  

Anmeld

10. oktober 2011

Ciss

Det er virkelig et navn med lidt historisk sus over sig.

Jeg synes, det er et af de navn som kan passe til både en lille pige og en voksen dame - og alt midt i mellem.

Det går også fint uanset, hvilken type pigen er - om hun er en lille prinsesse eller en klatre-i-træer-type eller hvad det nu måtte være.

Et flot navn!

Anmeld

10. oktober 2011

Dinna88

Jeg synes ikke det er et spændende navn. Det er ikke grimt, men heller ikke pænt, mere bare... Lidt plain

Anmeld

10. oktober 2011

Dansker i England

Jeg synes ikke, det er et grimt navn mn heller ikke min kop the. Mn så er det jo heldigt, det er jer og ikke mig, det skal bestemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.