hmmm, hvorfor er her mon så stille i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. januar 2009

Loggidut

gad vide om i enten dyrker sex eller ser på et eller andet fjollet som Remi og folk som synger falsk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2009

Nadi

Jeg gør begge dele og har stadig tid til at være på baby.dk

Men ja hvorfor er her så stille, det har der været hele dagen og jeg har siddet med ondt i halsen hele dagen og kedet mig.

Pip pip

Anmeld

30. januar 2009

mor til en del

Jeg har lige puttet unger og set X - Faktor samtidig.

Nu overvejer jeg faktisk at gå i seng, da Oscar har fået skoldkopper og sover rigtig skidt.....Isac og Cilas håber jeg faktisk går i udbrud i weekenden, så vi kan få kopperne væk igen....så må vi jo se om lussingesygen kommer senere eller vi får lov at slippe.

Det kan gå hen og betyde at de 3 små får 2 hele uger hjemme, da jeg har meldt dem alle til at holde ferie i uge 7, hvor der jo på denne kant er vinterferie.... uha det bliver hårdt at skulle holde dem aktiveret hvis de på skift kan holde mig vågen om natten.

Nu siger jeg godnat, manden skal jo alligevel bare se håndbold...

Lisbeth

Anmeld

30. januar 2009

Lene76

Nu er ungerne puttet og manden sendt i byen med gutterene...... så nu har moren tid til at sidde her

har endelig energi til at sidde her igen så nu ska der f bruges en masse tid her......

ska til stor 20 års fødselsdag imorgen, og søndag sender jeg manden afsted til Rungsted på forskiringsakademiet i en hel uge.... ser ham først igen fredag. det blir en lang uge...................................

Anmeld

30. januar 2009

ivfmarie

pheuww.. ja jeg ved godt hvad jeg laver!! Jeg er ved at gi mig selv en Wii-skade i skulderen

Anmeld

30. januar 2009

Loggidut

lol....ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.