Jeg kan jo godt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

MLT

Naannaa87 skriver:

Jeg kan give dig et eksempel på en alm dag hvor jeg er på arbejde

om morgenen spiser jeg 200 g. råkost med 30 g. rosiner

kl 10 spiser jeg et stykke rugbrød med æg

kl 13 spiser jeg et stykke rugbrød med markrel

efter arbejde lidt frugt

til aftensmad grøntsager og kød

det virker på mig

Det lyder da meget simpelt .. Det vil jeg da prøve! Tusind tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Na-Wi

Stefanie8 skriver:

Mange tak, det vil jeg altså lige prøve en uge for at se om det virker. Mangler nemlig stadig lige 13 kg 

bliver lige nød til at sige at det ikke er en kur, det er bare det jeg kan lide og har det godt med at spise men bare gå igang, har ikke rørt sukker siden i søndags og det er helt skønt nu

Anmeld

8. oktober 2011

1000Ben

Naannaa87 skriver:

bliver lige nød til at sige at det ikke er en kur, det er bare det jeg kan lide og har det godt med at spise men bare gå igang, har ikke rørt sukker siden i søndags og det er helt skønt nu

Det lyder også som noget jeg godt ville kunne lide at spise. Pasta og kartoffler er ikke så godt sammen med grøntsagerne og kød vel? 

Anmeld

8. oktober 2011

Na-Wi

EmmaJosephine skriver:

Det lyder da meget simpelt .. Det vil jeg da prøve! Tusind tak!

Det er bare noget  jeg selv har fundet på husk at drikke rigeligt med vand

Anmeld

8. oktober 2011

Na-Wi

Stefanie8 skriver:

Det lyder også som noget jeg godt ville kunne lide at spise. Pasta og kartoffler er ikke så godt sammen med grøntsagerne og kød vel? 

det har jeg slet ikke styr på den anden aften spiste jeg en kotelet med fuldkornspasta og det er ikke noget der har gjort udslag i vægten jeg spiser hvad jeg nu har lyst til, men tænker alligevel en del over hvad det er

Anmeld

8. oktober 2011

1000Ben

Naannaa87 skriver:

det har jeg slet ikke styr på den anden aften spiste jeg en kotelet med fuldkornspasta og det er ikke noget der har gjort udslag i vægten jeg spiser hvad jeg nu har lyst til, men tænker alligevel en del over hvad det er

Ok tak. Det lyder bare så vildt med over 4 kg... du har hermed givet mig fantastisk inspiration til at gå igang med mit vægttab, - hvis du kan, så kan jeg også. Mange tak. 

Knus

Stefanie 

Anmeld

8. oktober 2011

Muhmi

Hvor er det flot klaret!!

Anmeld

8. oktober 2011

Na-Wi

Stefanie8 skriver:

Ok tak. Det lyder bare så vildt med over 4 kg... du har hermed givet mig fantastisk inspiration til at gå igang med mit vægttab, - hvis du kan, så kan jeg også. Mange tak. 

Knus

Stefanie 

Selvfølgelig kan du det held og lykke med det, det er slet ikke så svært som man tror.. når jeg bliver alt for lækker sulten (er sket 2 gange i denne uge) så drikker jeg en dåse coca cola zero

Anmeld

8. oktober 2011

Na-Wi

Muhmi skriver:

Hvor er det flot klaret!!

tak

Anmeld

8. oktober 2011

1000Ben

Naannaa87 skriver:

Selvfølgelig kan du det held og lykke med det, det er slet ikke så svært som man tror.. når jeg bliver alt for lækker sulten (er sket 2 gange i denne uge) så drikker jeg en dåse coca cola zero

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.