Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
STORT tillykke med ham
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Tillykke med ham Må man så efterhånden få afvide hvordan du havde termin?
Tillykke med ham Må man så efterhånden få afvide hvordan du havde termin?
Mange tak Ja det må man, jeg havde termin d. 3/10 så gik kun til 40+3
Babymor2010 skriver: STORT tillykke med ham
Mange tak
babymus77 skriver: Stort tillykke med den lille;-)) Sikke en hurtig fødsel , og dejligt det gikSå fint!!! Glæder mig til at se billed af den lille prins;-) Forsat god dag tilDen lille nye familie;-))
Stort tillykke med den lille;-)) Sikke en hurtig fødsel , og dejligt det gikSå fint!!! Glæder mig til at se billed af den lille prins;-) Forsat god dag tilDen lille nye familie;-))
Mange tak ja det var rigtig skønt det gik hurtigt for det gjorde da dælme avs
Oktoberbaby11 skriver: Mange tak Ja det må man, jeg havde termin d. 3/10 så gik kun til 40+3
BJNGJ. skriver: Mange gange tillykke med prinsen.. Så godt på M's profil at du havde født..
Mange gange tillykke med prinsen.. Så godt på M's profil at du havde født..
birthee skriver: Stort tillykke herfra... sejt at du klarede 6 timer alene!!! Endnu engang tillykke!!!
Stort tillykke herfra... sejt at du klarede 6 timer alene!!! Endnu engang tillykke!!!
Tusind tak Ja det synes jeg også, var bare i tvivl om det var veer hehe
Tillykke!!
Kofoed. skriver: Okay Jeg har nemlig længe tænkte på, hvornår mon du havde termin
Okay Jeg har nemlig længe tænkte på, hvornår mon du havde termin
hehe der er også rigtig mange som har spurgt , men det har vi holdt godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128