D. 6/10-11 kl. 10.34 kom min lille søn til verden
det hele startede med veer kl. 00.00 om natten som blev værre og værre og hele natten til kl. 06.00 sad jeg i stuen og klarede det selv
var jo ikke helt klar over at det var veer, fandt jeg dog ud af de mange timer senere. Da kl. Blev 06.00 gik jeg ind til min kæreste og sagde han nok ikke kom på arbejde fordi jeg troede jeg havde veer, så bad ham lige at tage tid. Sad på dette tidspunkt lænet over sengen og plask så gik vandet. Fra kl.06.10
var jeg virkelig i smerte helvede og det blev værre. Vi fik lov at komme på barsel afsnittet kl 08.00 da jeg ikke kunne holde til noget mere og det var da forståeligt nok da jeg var 5 cm åben da jordemoderen undersøges mig, så os ned
på en fødestue,hvor vi ankom kl 08.30 kl 09.00 var jeg så åbnet mig hele 4 cm mere. Ville ellers have haft smertelindring. Kom ellers i badekar hvor jeg fik sindsyge presseveer det var godt nok slemt og kunne selv mærke forneden da han kom længere og længere ned, så op på fødebriksen med mig og så pressede jeg bare til. Der gik kun små 10 min så kom han til verden 
Han vejede 3386 og er 50 cm en rigtig fin en og er så stolt over jeg gjorde det uden nogen smertelindring
( også selvom det ikke var helt i orden i mit hoved den tid jeg havde ondt)
Blev syet med 5 sting øverst ved skamlæberne, så det er ikke så slemt heldigvis 
Inden vi tog hjem idag fik han taget hæl testen og blev vejet til 3185, og igår aftes fik han den hørescreaning som også gik super 
Han er bare en lækker en og det er ikke helt til at forstå endnu 
Anmeld