Min mælk i brysterne satte jeg til salg-....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

raca

132319 skriver:

Jeg siger heller ikke at doneren ikke skal have noget for det, det har jeg også skrevet længere nede.

Men jeg synes stadig at 800 kr for en liter er alt alt for meget!

Det er kun ekstremt for tidlig fødte og børn der er disponible for allergi der får donormælk.

på randers sygehus giver de også fortidligt fødte unden alergi disp. doner mælk... indtil mores produktion er oppe..

jeg kender en der har født der hun var i uge 32

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

132319

raca skriver:

på randers sygehus giver de også fortidligt fødte unden alergi disp. doner mælk... indtil mores produktion er oppe..

jeg kender en der har født der hun var i uge 32

Ok, ja så er det nok forskelligt fra hospital fra hospital hvad der er økonomi til.

Min søn fik kun donormælk de første to dage, da jeg lige skulle have undersøgt om der var allergi i hans bio fars familie. Derefter fik han suppleret op med MME da jeg lige skulle have gang i babserne

Anmeld

9. oktober 2011

Mumto3

twinboys skriver:

Jeg afl. selv mælken og jeg skulle have taget blodprøver... men ja de kan henvise dig til nærmeste sted hvor man kan afl. mælk... men 4 mdr. er det i hvert fald ikke, ikke til for tidligt fødte...

Majbritt

Nej, ikke 4 mdr til fortidlig fødte! men det skrev jeg nu heller ikke  jeg skrev blot at de var interessede i købe mælk indtil det var ca. 4 mdr siden man havde født, OG at jeg var usikker på om det var 4 mdr, men at det var sådan jeg huskede det.

Anmeld

9. oktober 2011

mortilflere

annec skriver:

Hold da op

Men vil også næsten gøre det gratis for at hjælpe.. Men hvordan kommer man til det?

Ring til dit lokale syghus , de henviser så til mælkebanken de bruger , de kommer ud med flasker som du så fylder og putter i fryseren og så henter de hver uge

Anmeld

9. oktober 2011

liwsmor

twinboys skriver:

Jeg fødte jo mine drenge i uge 25+0 og ja jeg havde mælk til hele afd.( neonatal ) babyer,...

Jeg fik taget blodprøver og endte med at sælge mit overskydende mælk til neonatalafd. på Skejby sygehus...

Jeg vidste faktisk ikke man fik penge for det, jeg gjorde det for at hjælpe andre nyfødte for tidligt fødte børn, hvor deres mødre ikke kunne amme eller havde noget mælk...

Det var kun i de første par uger de kan bruge mælken for den er vigtig for de små og jeg havde jo speciel for tidligt fødte mælk i brysterne...

Jeg endte med at kunne sætte 3500kr ind på hver af drengenes bankkonto

Majbritt

Dejligt. Det gjorder jeg også jeg fik 3000kr men jeg gjorder det også fordi jeg ville hjælpe andre børn

Anmeld

9. oktober 2011

twinboys

liwsmor skriver:

Dejligt. Det gjorder jeg også jeg fik 3000kr men jeg gjorder det også fordi jeg ville hjælpe andre børn

Du har et  af guld

Anmeld

9. oktober 2011

liwsmor

twinboys skriver:

Du har et  af guld

Tak det har du godt nok også

Anmeld

9. oktober 2011

twinboys

liwsmor skriver:

Tak det har du godt nok også

takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.