Sanne og Nicklas skriver:
Hvor ofte ammer i? hvor længe? og har i mange pauser under ammningen?
Naia bliver ammet ca hver 2-4 time spiser alt fra 10-20min hun æder så hurtig at hun flere gang skal op at sidde for at synke.
Vi kæmper stadig med hun skal lære at tage fat selv vi skal stadig snyde hende med lidt mme i en lille sprøjte for hun tager fat det hjælper ikke at stimulere hende på kinden eller i nakken.
Håber virkelig snart hun lære det da det er lidt svært at få hende lagt til selv.
Jeg ammer godnat kl 23 sætter mobil til kl 03 ellers så sover hun til kl 7 og så kan hun slet ikke lægges til.
Vi har en rigtig lille sove prinsesse
Her bliver der ammet hver 2-4 time, og gerne op til 45 min ad gangen og begge bryst bliver tømt - han spiser SÅÅÅ langsomt, falder nogle gange halvt i søvn og skal så derfor lige bøvses af..
om aftenen, ca kl 21, får han igen begge bryst og derefter 60 ml mme, da han ikke kan finde ro! Tror der er mindre mælk i brystet der. Så sover han ca fra 23-04 og bliver ammet og sover igen fra 05-08 .. jeg klager ikke, men vil heller ikke være for glad, da man ved de jo hurtigt kan falde ud af rytmer igen
hehe!
Det lyder nu dejligt med en soveprinsesse, men det er heller ikke fedt med mælk i hele sengen, haha 
Anmeld