Til jer som ammer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Er du stadig på sygehuset?

Nej heldigvis udskrev mig selv i søndages kunne ikke holde ud at være spærret inde mere, de ville jo ikke have Naia kom med uden for og kunne altså ikke lade hende være på afdelingen men vi gik ud.

og så hvade jeg bare hjemve efter 14 dag hvor jeg næsten ikke hvade set Nicklas. og det gik jo rigtig godt med Naia det er kun mine smerter som er rigtig dumme endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Nej heldigvis udskrev mig selv i søndages kunne ikke holde ud at være spærret inde mere, de ville jo ikke have Naia kom med uden for og kunne altså ikke lade hende være på afdelingen men vi gik ud.

og så hvade jeg bare hjemve efter 14 dag hvor jeg næsten ikke hvade set Nicklas. og det gik jo rigtig godt med Naia det er kun mine smerter som er rigtig dumme endnu.

Hvor længe ville de have du blev? Men kan nu godt forstå dig - 4 dage var nok for min smag.

Anmeld

8. oktober 2011

MaybeBaby

Nej kan godt se at så er døgnet ikke helt langt nok.

Ja ammebrikke var min redning sidste gang ellers hvad Nicklas været et flaske barn, men ammede alligevel kl til han var 3½ månede så gad han ikke det pjat mere heller ikke flasken.

Nu kæmper jeg med mit bryst er ved at spring efter 2 timer og så er 2 timer mere virkelig lang tid. overvejer tit at vække hende for at lægge hende til så jeg kan få trykket fjernet. hihi

Mht ømme sprængfyldte bryster, så er min redning, når han sover at tage et varmt bad og så stryge brystet udfra og ind til brystvorten. Sådan i små 10 min og så skal du bare se

Anmeld

8. oktober 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Hvor længe ville de have du blev? Men kan nu godt forstå dig - 4 dage var nok for min smag.

de så gerne jeg blev til jeg kunne gå uden smertestillende men det orkede jeg bare ikke.

Anmeld

8. oktober 2011

SaNiNa

MaybeBaby skriver:

Mht ømme sprængfyldte bryster, så er min redning, når han sover at tage et varmt bad og så stryge brystet udfra og ind til brystvorten. Sådan i små 10 min og så skal du bare se

Det må jeg lige prøve når jeg skal i bad når manden engang kommer hjem i aften må ikke gå i bad uden opsyn endnu

Anmeld

8. oktober 2011

***S***

Det må jeg lige prøve når jeg skal i bad når manden engang kommer hjem i aften må ikke gå i bad uden opsyn endnu

Det hjælper os mig!! Skøn følelse!! 

Anmeld

8. oktober 2011

Kofoed.

de så gerne jeg blev til jeg kunne gå uden smertestillende men det orkede jeg bare ikke.

Okay. Igen, kan godt forstå dig.

Anmeld

8. oktober 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Okay. Igen, kan godt forstå dig.

Anmeld

8. oktober 2011

SaNiNa

***S*** skriver:

Det hjælper os mig!! Skøn følelse!! 

Nu glæder jeg mig helt til at komme i bad, men der går desværre flere timer enden manden er hjemme igen da buffen først åbner kl 19.00-19.30 tiden.

Anmeld

8. oktober 2011

MaybeBaby

Og du behøves ikke stryge hårdt. Og der kommer nok ikke så meget ud, når du står i det varme vand, men have lige et håndklæde parat til bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.