Så blev manden fyret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. januar 2009

Joan ( Smallie )

Eller det vil sige der hvor han var de er gået konkurs ( staves? )

Og det er da også meget fedt når det ikke rigtig er til at finde arbejde og vi lige om lidt skal have en lille ny.

Nå men så er der da masser af mulighed for at han kan lære den lille ny at kende.

Ahhh ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg andet end lige komme af med lidt damp.

Sorry tøser kan i have en rigtig god weekend.

Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2009

mor til en del

Det er sku' da irriterende, kom det helt uventet, eller havde jungletrommerne advaret de ansatte..

Lisbeth.

Anmeld

30. januar 2009

Loggidut

øv øv øv...og lige nu her, så sidder han og jeg i samme båd!

hvor er det virkelig surt!

Anmeld

30. januar 2009

Nadi

Ej hvor noget tis!! Men ja se det fra den positive side, han kan få noget kvali tid med den bette og aflaste dig lidt. Måske kan han komme igang med noget derhjemme, hvis der er noget der skal laves (??)

Og Joan su lukker bare alt det damp ud du vil

Anmeld

30. januar 2009

Joan ( Smallie )

Mor til en del skriver:

Det er sku' da irriterende, kom det helt uventet, eller havde jungletrommerne advaret de ansatte..

Lisbeth.

Vi har hørt lidt om det men havde sådan set regnet med at de ville blive opkøbt af nogen andre og kørt vidre.

Men det er noget være rod for nogen er fyret og andre er genansat i et nyt firma der er startet og der er ingen der får noget at vide så det er til at blve skidt fustret ( Staves? ) af.

Joan

Anmeld

30. januar 2009

Joan ( Smallie )

Nadi skriver:

Ej hvor noget tis!! Men ja se det fra den positive side, han kan få noget kvali tid med den bette og aflaste dig lidt. Måske kan han komme igang med noget derhjemme, hvis der er noget der skal laves (??)

Og Joan su lukker bare alt det damp ud du vil

He he jo jo der er masser der skal laves men det koster jo og det er jo nok ikke lige nu vi skal bruge en masse penge.

Joan

Anmeld

30. januar 2009

Lene76

det er da noget værre æv..... håber snart han finder noget igen. Men som de andre skriver så kan han jo aflaste dig lidt, plus han har mulighed for at se den bette nye en masse.....men derfor kan jeg godt følge dig det er noget TIS

Anmeld

30. januar 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Æv æv æv!!! Her blev manden fyret d. 5. januar, sammen med resten af hans kollegaer i samme jobs - hele afdelingen blev lukket ned, da den gav underskud. Vi havde luret den, men synes stadgi det er rigtig træls, og alle andre kollegaer havde slet ikke tænkt tanken, så der var en temmelig chokeret stemning.

Heldigvis kunne han samme dag henvende sig på sin gamle arbejdsplads, og få et job til højere løn der. Det er dog slet ikke de samme arbejdstider - nu hedder den 8-16, fri hver weekend osv. Det nye er i butik, og har væsentligt andre arbejdstider. Men vi er taknemmelige for at han fandt noget nyt med det samme, for så længe jeg er arbejdsløs, kan vi ikke sidde i huset uden hans løn.

Selv er jeg nyuddannet, og søger og søger. Der er faktisk masser af jobs inden for mit fag, og især i det offentlige, men alle de fyrede fra det private napser dem foran mig, da jeg jo mangler erhvervserfaring.

Håber han alligevel finder noget snart, så det ikke kommer til at se alt for sort ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.