TrineMine86 Fødte i går en velskabt drengebasse..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.499 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

Heidi lisborg

Jeg skriver lige for min dejlige svigerinde Trine.. Hun fødte i går en velskabt sund og rask prins...Han er 53 cm lang og vejer 3856gram.. Og han kom til verden kl. 21:25.. De alle 3 har det godt.. Skulle hilse fra Trine og Thomas og sige Tak for jeres alle sammen støtte de sidste par dage, vedrørende igangsættelsen..!!Trine skriver FB og ligger billeder ind, når hun kommer hjem.. Hun skal lige være nogle dage på sygehuset.. Vi skal derop i dag, og se guldklumpen..!! Hav en dejlig dag alle sammen.. ;-)Mvh Heidi - Trines svigerinde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

twinboys

Heidi lisborg skriver:

Jeg skriver lige for min dejlige svigerinde Trine.. Hun fødte i går en velskabt sund og rask prins...Han er 53 cm lang og vejer 3856gram.. Og han kom til verden kl. 21:25.. De alle 3 har det godt.. Skulle hilse fra Trine og Thomas og sige Tak for jeres alle sammen støtte de sidste par dage, vedrørende igangsættelsen..!!Trine skriver FB og ligger billeder ind, når hun kommer hjem.. Hun skal lige være nogle dage på sygehuset.. Vi skal derop i dag, og se guldklumpen..!! Hav en dejlig dag alle sammen.. ;-)Mvh Heidi - Trines svigerinde..

Stort tillykke med den lille prins... Hils endelig og ønsk tillykke

Anmeld

8. oktober 2011

Frøken J.

Heidi lisborg skriver:

Jaaaaa!!!!! Endelig  STORT tillykke med dem! Shit hvor er jeg glad på deres vegne. Det har dælme da også været en kamp de sidste dag. Stort tillykke til søde Trine 

Anmeld

8. oktober 2011

birthee

Stort tillykke til Trine med hendes dreng... Håber de alle har det godt

Anmeld

8. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Stort tillykke til dem med den lille prins

Anmeld

8. oktober 2011

Laura.

Stort tillykke med ham !

Anmeld

8. oktober 2011

Clisolka

STORT tillykke med den lille dreng 

Anmeld

8. oktober 2011

Hailiesmom11

Endelig

Stort tillykke med prinsen

Anmeld

8. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Orh stort tillykke til Trine og også Thomas med deres guldklump. Glæder mig til fb og billeder.

Anmeld

8. oktober 2011

Kofoed.

Tillykke til dem alle tre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.