TrineMine86 Fødte i går en velskabt drengebasse..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

Muffin_girl

Heidi lisborg skriver:

Jeg skriver lige for min dejlige svigerinde Trine.. Hun fødte i går en velskabt sund og rask prins...Han er 53 cm lang og vejer 3856gram.. Og han kom til verden kl. 21:25.. De alle 3 har det godt.. Skulle hilse fra Trine og Thomas og sige Tak for jeres alle sammen støtte de sidste par dage, vedrørende igangsættelsen..!!Trine skriver FB og ligger billeder ind, når hun kommer hjem.. Hun skal lige være nogle dage på sygehuset.. Vi skal derop i dag, og se guldklumpen..!! Hav en dejlig dag alle sammen.. ;-)Mvh Heidi - Trines svigerinde..

Tillykke med hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Heidi lisborg

Mange tak for alle jeres hilsner til Trine..!! - har sagt det vidre til hende.. De alle 3 har det super godt, det køre bare de hele.. Jeg skulle hilse mange gange fra familien.. Hun er super glad for alle jeres hilsner..!! Det varmer siger hun.. Hun kommer hjem på mandag..!! God lørdag aften til jer alle.. :-)

Anmeld

8. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med prinsen

Anmeld

8. oktober 2011

4kløver

Stort til tillykke..

Anmeld

8. oktober 2011

Janni.

Ej hvor dejligt, så har i da to meget jævnældrende børn  Stort tillykke med den skønne dreng. 

Anmeld

8. oktober 2011

Lilje82

Ih stort tillykke med den lille prins

Anmeld

8. oktober 2011

Ka+Ma=Be

EEEENDELIG! Ej hvor er det dejligt at hun endelig fik sin lille dreng!  Stort stort tillykke.

Anmeld

8. oktober 2011

Mira0911

Ih kæmpe stort tillykke... 

Anmeld

9. oktober 2011

MaybeBaby

Heidi lisborg skriver:

Jeg skriver lige for min dejlige svigerinde Trine.. Hun fødte i går en velskabt sund og rask prins...Han er 53 cm lang og vejer 3856gram.. Og han kom til verden kl. 21:25.. De alle 3 har det godt.. Skulle hilse fra Trine og Thomas og sige Tak for jeres alle sammen støtte de sidste par dage, vedrørende igangsættelsen..!!Trine skriver FB og ligger billeder ind, når hun kommer hjem.. Hun skal lige være nogle dage på sygehuset.. Vi skal derop i dag, og se guldklumpen..!! Hav en dejlig dag alle sammen.. ;-)Mvh Heidi - Trines svigerinde..

ENDELIG!!! uha, hun har været sådan i mine tanker! Stort tillykke Trine, og også til dig Heidi med den nye titel det må jo blive verdens længste fb! :-O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.