Update på min indlæggelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

anynom

Update på : https://www.baby.dk/debat/134866pi1/graviditet/saa-fik-jeg-adgang-til-nettet-igen---.aspx

Så ramte jeg 31+0 Isabel hygger stadig inde i maven og jeg er stadig indlagt.

Må indrømme, at jeg er begyndt at være noget frustereret over sygehuset. Har fået tildelt en kontaktlæge, som jeg ikke har set i 14 dage selvom jeg har bedt om at snakke med hende flere gange. I den her uge har jeg snakket med 3 forskellige læger, som alle sammen havde noget forskelligt at fortælle.

Der kan ikke blive lagt nogen plan for hvad vi gør hvis jeg får veer igen for det skønner de fra gang til gang, og det er meget træls at få den besked når man (som jeg) er kontrolfreak og gerne vil vide hvad der skal ske. Det eneste, der er nogenlunde sikkert er, at jeg bliver udskrevet når jeg rammer 34+0.

Bliver hele tiden mødt af nye sygeplejersker og læger, som ikke har læst min journal og som ikke har forståelse for, at det er hårdt for mig at være indlagt selvom jeg gør det for vores datter.

Sorry, skulle lige af med lidt galde. Er jo glad for, at hun har været derinde så meget længere end forventet (3½ uge), men det er begyndt at tage på mig nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

mortilflere

forstår dig , var lige ved at kigge efter dig i onsdags da jeg var indlagt fra 8 til 14 på afd. 

Anmeld

8. oktober 2011

anynom

Ihh, det skulle du have gjort Min mand er begyndt på arbejde igen, så dagene er laaaaaange

Anmeld

8. oktober 2011

Wimmie

JulieWH skriver:

Update på : https://www.baby.dk/debat/134866pi1/graviditet/saa-fik-jeg-adgang-til-nettet-igen---.aspx

Så ramte jeg 31+0 Isabel hygger stadig inde i maven og jeg er stadig indlagt.

Må indrømme, at jeg er begyndt at være noget frustereret over sygehuset. Har fået tildelt en kontaktlæge, som jeg ikke har set i 14 dage selvom jeg har bedt om at snakke med hende flere gange. I den her uge har jeg snakket med 3 forskellige læger, som alle sammen havde noget forskelligt at fortælle.

Der kan ikke blive lagt nogen plan for hvad vi gør hvis jeg får veer igen for det skønner de fra gang til gang, og det er meget træls at få den besked når man (som jeg) er kontrolfreak og gerne vil vide hvad der skal ske. Det eneste, der er nogenlunde sikkert er, at jeg bliver udskrevet når jeg rammer 34+0.

Bliver hele tiden mødt af nye sygeplejersker og læger, som ikke har læst min journal og som ikke har forståelse for, at det er hårdt for mig at være indlagt selvom jeg gør det for vores datter.

Sorry, skulle lige af med lidt galde. Er jo glad for, at hun har været derinde så meget længere end forventet (3½ uge), men det er begyndt at tage på mig nu..

Åh hvor jeg føler med dig; jeg hader, hader, hader at være indlagt - én dags indlæggelse og så er jeg klar til at flygte 

Så jeg har virkelig ondt af dig, dagene er bare så lange og kedelige på et sygehus, jeg håber virkelig at du får besøg og at du har noget at underholde dig med derinde.

Anmeld

8. oktober 2011

anynom

Fik lov til at komme hjem et par timer i dag, er lige kommet tilbage til sygehuset.

For første gang i 3 uger har jeg følt mig "normalt" gravid. Hvor var det dejligt! Vi lå bare på sofaen og så film mens jeg var hjemme, men ihh!! Livskvaliteten er tilbage! Og ingen plukkeveer mens jeg var hjemme, det er bare skønt!

Her er et billede, der dokumenterer hvor meget vores mindste kat har savnet "moar"

Anmeld

10. oktober 2011

4kløver

Dejligt at høre at lillepigen stadig er i maven.. har tænkt på jer.

Anmeld

11. oktober 2011

Nessie

Trist at du stadig skal være indlagt, men rigtig dejligt at læse at lillepigen stadig er i maven, og har det godt

Håber du kan få tiden til at gå på sygehuset, og ikke keder dig helt ihjel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.