Så fik jeg adgang til nettet igen ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. september 2011

anynom

Onsdag aften kørte jeg på fødegangen i Randers fordi jeg ikke have mærket så meget liv som normalt. Da de kører en kurve på mig viser det sig hurtigt, at det ikke er hende, der er noget galt med - det er mig. Har omkring 40 plukkeveer i den time jeg ligger der, og bliver hurtigt kørt til scanning hvor det viser sig, at min livmoderhals er 9 mm kort. Så bliver vi indlagt.

Nogle timer senere bliver jeg overflyttet til Skejby sygehus, da jeg kun er 27+5 og Randers først kan tage i mod spædbørn fra 28+0. Her får jeg lungemodnende medicin samt ve-hæmmende medicin (drop i 48 timer). Det ser ud til at hjælpe og lørdag formiddag bliver jeg kørt tilbage til Randers sygehus (uden ret mange plukkeveer). Isabel bliver skønnet til at veje 1099g ved en scanning om fredagen. Lykken er dog kort, da jeg går i fødsel en times tid efter ankomst og de når lige akkurat at bremse fødslen.

Er nu på ve-hæmmende medicin igen, indtil mandag aften, det hjælper heldigvis, men derefter må jeg ikke få mere. De regner med, at jeg går i fødsel tirsdag og så skal vores lille Isabel tages med kejsersnit.

Har det efter omstændighederne godt, er træt, forvirret og lidt bange, men de giver vores datter rigtig gode chancer og hver dag hun bliver inde tæller.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Wimmie

JulieWH skriver:

Onsdag aften kørte jeg på fødegangen i Randers fordi jeg ikke have mærket så meget liv som normalt. Da de kører en kurve på mig viser det sig hurtigt, at det ikke er hende, der er noget galt med - det er mig. Har omkring 40 plukkeveer i den time jeg ligger der, og bliver hurtigt kørt til scanning hvor det viser sig, at min livmoderhals er 9 mm kort. Så bliver vi indlagt.

Nogle timer senere bliver jeg overflyttet til Skejby sygehus, da jeg kun er 27+5 og Randers først kan tage i mod spædbørn fra 28+0. Her får jeg lungemodnende medicin samt ve-hæmmende medicin (drop i 48 timer). Det ser ud til at hjælpe og lørdag formiddag bliver jeg kørt tilbage til Randers sygehus (uden ret mange plukkeveer). Isabel bliver skønnet til at veje 1099g ved en scanning om fredagen. Lykken er dog kort, da jeg går i fødsel en times tid efter ankomst og de når lige akkurat at bremse fødslen.

Er nu på ve-hæmmende medicin igen, indtil mandag aften, det hjælper heldigvis, men derefter må jeg ikke få mere. De regner med, at jeg går i fødsel tirsdag og så skal vores lille Isabel tages med kejsersnit.

Har det efter omstændighederne godt, er træt, forvirret og lidt bange, men de giver vores datter rigtig gode chancer og hver dag hun bliver inde tæller.

Puha, sikke en omgang - og sikke en forskrækkelse 

Men dejligt med en opdatering, man går jo og bekymrer sig.

Håber virkelig at alt går godt for jer og at lillepigen er stærk 

Anmeld

18. september 2011

Bshizzle

Puh.. en oplevelse og noget i går igennem...

Men håber det hele går jeres vej, og den lille pige har det godt.

Du får lige en krammer med.. og en masse positive tanker med på vejen  

Anmeld

18. september 2011

Frøken J.

JulieWH skriver:

Puha, puha, puha! Det er bare ikke sådan man forestiller sig det skal gå. Men du er helt sikkert i trygge hænder, der hvor du er nu. Og med den fine vægt, har hun rigtig gode odds for at klare sig rigtig godt. Held og lykke med den næste tid! Kan godt forstå, at det er overvældende

Anmeld

18. september 2011

Nessie

Sikke da en omgang.

Kan godt forstå I både er trætte og forvirrede.

Jeg håber at hun besinder sig, og alligevel vælger at blive derinde nogle uger endnu.

Anmeld

19. september 2011

anynom

Natten er gået godt her på Randers sygehus og formiddagen ser også fin ud indtil videre. Har været på besøg på Neo afdelingen så jeg kunne se hvor godt Isabel skal bo de næste par måneder. Er 100% tryg ved personalet her, det er så dejligt.

Planen for i dag er, at der kommer en jordmoder forbi min stue lidt senere og fortæller mig om hvad der skal ske hvis jeg går i fødsel igen. Skal selvfølgelig have kejsersnit, men jeg har slet ikke haft mulighed for at sætte mig ind i noget.. Og klokken 16.45 stopper vi med den ve-hæmmende medicin. Så ser vi hvad der sker...

Anmeld

19. september 2011

maryjane

Puha, sikke da en omgang. Al held og lykke i verden til dig/ jer.

Anmeld

19. september 2011

Frøken J.

Held og lykke, Julie!

Anmeld

20. september 2011

anynom

Hun er stadig i maven og plukkeveerne er gået lidt i sig selv igen - men er selvfølgelig stadig indlagt. Synes det er dejligt, at der allerede er gået en hel uge, så er hun blevet dét større =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.