Anonym skriver:
har det præciiiis som du havde det!! jeg var i super godt humør på terminsdagen. var bare glad for at være i mål og vidste godt jeg ikke ville føde den dag.. men så kom den næste dag.. og den næste.. og den næste.. og nu er jeg næsten ved at få psykisk sammenbrud hver gang jeg vågner om morgenen og der ikke er sket noget IGEN!
jeg har det så dårligt med det men har nået et punkt hvor jeg faktisk bliver gal på dem der føder før termin.. og som har termin efter mig men føder før mig.. jeg ved godt det er super skod men er så magtesløs over den her venten at jeg bare ikke kan finde ud af at tænke "weeeee hvor skønt for dig" længere 
Uha ja, når dem der har termin EFTER én, føder først?! Jeg var den første der havde termin i min gruppe, og da de andre så småt begyndte at føde før mig? Ej men jeg kunne have skudt dem!
På et tidspunkt kommer man dertil, hvor man bare slet ikke gider og høre om det.. Så kan de vente med at sige noget, til jeg har født!
Jeg tror heller ikke min kæreste syntes jeg var særlig sjov, da de andre begyndte at føde før mig.. Med Cajsa begyndte jeg også at forberede mig selv mentalt på, at jeg fandme nok også skulle sættes igang før hun kom, for hun kom da aaaaaaaaaldrig nogensinde frivilligt ud
Men altså, jeg havde jo termin der d.31/10 og hun kom d.4/11, så så lang tid skulle jeg jo heller ikke vente.. Men der havde jeg jo været klar i næsten 4 uger, og havde ledt efter tegn i næsten 4 uger, og havde hørt at de andre havde født i 4 uger (én fra min terminsgruppe fødte da hun var præcist 37+0)..
Igen, man bliver bims
og ikke særlig
når alle andre ser ud til at føde, bortset fra én selv!
Anmeld