Symptomer - ja, men på hvad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

AnnaB.

Ak ja, havde egentlig ikke troet, at jeg ville blive "den slags", men det blev jeg altså! Og med "den slags" mener jeg, sådan en der bare er opmærksom på ALT, hvad der sker i min krop - og ikke mindst på hvad det mon betyder... Jeg stoppede med p-piller i marts, ventede næsten 5 måneder på min mens, og er nu på 3. cyklus. Den første hvor der reelt kunne være en chance for, at jeg er blevet gravid. Min cyklus er overhovedet ikke regelmæssig, så jeg aner ikke hvornår jeg har haft ægløsning.

Nå, men det jeg egentlig vil sige er: øv-bøv, hvor er det irriterende at føle en helt masse inden i, uden at ane om det er mens der er på vej, almindelig cyklus op og ned (mærkede bare INTET da jeg var på p-pillee.. det har ændret sig bigtime!) eller om der måske er en lille bebs på vej.

Anyway, bare et par tanker .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Risen

AnnaB. skriver:

Ak ja, havde egentlig ikke troet, at jeg ville blive "den slags", men det blev jeg altså! Og med "den slags" mener jeg, sådan en der bare er opmærksom på ALT, hvad der sker i min krop - og ikke mindst på hvad det mon betyder... Jeg stoppede med p-piller i marts, ventede næsten 5 måneder på min mens, og er nu på 3. cyklus. Den første hvor der reelt kunne være en chance for, at jeg er blevet gravid. Min cyklus er overhovedet ikke regelmæssig, så jeg aner ikke hvornår jeg har haft ægløsning.

Nå, men det jeg egentlig vil sige er: øv-bøv, hvor er det irriterende at føle en helt masse inden i, uden at ane om det er mens der er på vej, almindelig cyklus op og ned (mærkede bare INTET da jeg var på p-pillee.. det har ændret sig bigtime!) eller om der måske er en lille bebs på vej.

Anyway, bare et par tanker .

Uh kan så godt følge dig. Hvert et lille stik og oppustethed tænker jeg " Så Maria, det er fordi du er gravid".. Men det er jeg sikkert ikke når jeg mærker ordenligt efter har jeg slet ikke nogle symptomer.. Så er meget spændt og bange for at blive skuffet om en lille uges tid.. 

Har faktisk overvejet at tage lidt fri fra baby.dk - synes det gør mig mere fokuseret på baby end nødvendigt..

Nå det var også bare en masse tanker, men ville blot sige at jeg sagtens kan forstå dig, og det er bare rigtigt svært, vi kan gå og føle og se det ene efter det andet, men vi får først svaret på testdagen

Hvornår skal du teste?

Anmeld

8. oktober 2011

AnnaB.

Ja, det er simpelthen utroligt! Jeg er gået så vidt, som til at oprette et excel-ark! Ha ha, det er jeg egentlig ikke så stolt af at indrømme, men det er faktisk meget rart at have overblikket over, hvornår jeg har følt hvad .

Er ikke helt sikker på hvornår, jeg skal teste. Første cyklus (som ikke var p-pille styret) varede 129 (!) dage, nummer 2, 40 dage og nu er jeg altså på den 3. Idag den 8. oktober er jeg på 28. dag. Jeg har meldt mig ind, i den der oktober test-tråd med en test-dato der hedder den 14. oktober, så da tester jeg, hvis ikke jeg har fået mens. Men når min cyklus ikke har fundet sin rytme endnu, så er det lidt som vinden blæser, synes jeg.

Hvornår skal du teste?  Du skriver en lille uges tid, så det kan jo ikke være længe før mig 

Kan i øvrigt sagtens følge dig i det her med at "holde lidt fri" fra Baby.dk. Surfer oftest bare lidt rundt uden rigtig at vide, hvad jeg kigger efter.

Anmeld

8. oktober 2011

Risen

AnnaB. skriver:

Ja, det er simpelthen utroligt! Jeg er gået så vidt, som til at oprette et excel-ark! Ha ha, det er jeg egentlig ikke så stolt af at indrømme, men det er faktisk meget rart at have overblikket over, hvornår jeg har følt hvad .

Er ikke helt sikker på hvornår, jeg skal teste. Første cyklus (som ikke var p-pille styret) varede 129 (!) dage, nummer 2, 40 dage og nu er jeg altså på den 3. Idag den 8. oktober er jeg på 28. dag. Jeg har meldt mig ind, i den der oktober test-tråd med en test-dato der hedder den 14. oktober, så da tester jeg, hvis ikke jeg har fået mens. Men når min cyklus ikke har fundet sin rytme endnu, så er det lidt som vinden blæser, synes jeg.

Hvornår skal du teste?  Du skriver en lille uges tid, så det kan jo ikke være længe før mig 

Kan i øvrigt sagtens følge dig i det her med at "holde lidt fri" fra Baby.dk. Surfer oftest bare lidt rundt uden rigtig at vide, hvad jeg kigger efter.

Uh det lyder komplekst med den cyklus. Jeg håber der går orden i den igen. Men det er vist bare noget med de p-piller som roder lidt rundt i systemet. 

Jeg har også testdag d. 14 Hvor sjovt. Men lur mig og jeg sikkert ikke kan lade være med at teste før tid.  Jeg er så spændt! Vi har virkelig arbejdet for det herhjemme, så det ville være mærkelig hvis der ikke var noget 

Anmeld

8. oktober 2011

AnnaB.

Ved helt ærligt heller ikke om jeg kan lade være med at teste inden, men i og med den sidste cyklus var på 40 dage.. ja, så vil jeg ønske, at jeg kan vente med at teste til der er gået i hvert fald, næsten lige så længe denne gang.

Og hvis man så bare kunne være sikker på at alt det "hårde" arbejde, gav pote, så burde der være bingo, meeen der er vist ingen garantier. Synes også, at vi har givet den en skalle her i hytten . Krydser for os begge.

Hav en god weekend. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.