Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
anetteb skriver: hahaha. strandet hval i vandkanten! haha
hahaha. strandet hval i vandkanten! haha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
K&S skriver: Oki doki, kommer der en ny tråd eller ligger du det "seje" i denne tråd?
Oki doki, kommer der en ny tråd eller ligger du det "seje" i denne tråd?
ny tråd - mere overskueligt for os knap så kloge mennesker hæhæ. ( taler lige lidt godt for min egen sag )
Kofoed. skriver: Dig der sagde det
Dig der sagde det
heller det, end at høre det fra andre haha
"sådan ender du hvis du brækker maven"
anetteb skriver: - wuhuuu. nøjs hvor jeg dog glæder mig til at se dem Jeg kan ikke vente ! vil have dem nuuuu! - og skal nok lave en update med billeder når jeg får dem
- wuhuuu. nøjs hvor jeg dog glæder mig til at se dem Jeg kan ikke vente ! vil have dem nuuuu!
- og skal nok lave en update med billeder når jeg får dem
Må man spørge hvad I gav for det?
Knus
Stefanie
Stefanie8 skriver: Må man spørge hvad I gav for det? Knus Stefanie
Vi har ikke betalt endnu, men mener vi skal give omkring 400 kr for det, og så får vi nogle billeder printet ud og alle billederne på en cd ( kender fotografen )
anetteb skriver: Vi har ikke betalt endnu, men mener vi skal give omkring 400 kr for det, og så får vi nogle billeder printet ud og alle billederne på en cd ( kender fotografen )
Ok det var da en fin pris - glæder mig til at se dem, hvis du altså ligger dem herind
Ihh, hvor fint Jeg kan godt forstå, at du glæder dig til at se dem
Stefanie8 skriver: Ok det var da en fin pris - glæder mig til at se dem, hvis du altså ligger dem herind
Det gør jeg
Lisbeth1985 skriver: Ihh, hvor fint Jeg kan godt forstå, at du glæder dig til at se dem
Det er altid spændende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128