Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
- wuhuuu. nøjs hvor jeg dog glæder mig til at se dem Jeg kan ikke vente ! vil have dem nuuuu!
- og skal nok lave en update med billeder når jeg får dem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anetteb skriver: - wuhuuu. nøjs hvor jeg dog glæder mig til at se dem Jeg kan ikke vente ! vil have dem nuuuu! - og skal nok lave en update med billeder når jeg får dem
Ej, nu glædede jeg mig lige til at se billederne - jeg er ikke sur, bare skuffet
Glæder mig til at se billederne - hvornår får I dem?
Kofoed. skriver: Glæder mig også rigtig meget til at se dem smukke
Glæder mig også rigtig meget til at se dem smukke
uden at virke for selvfed, så tror jeg faktisk at de er blevet gode hæhæ.
anetteb skriver: uden at virke for selvfed, så tror jeg faktisk at de er blevet gode hæhæ.
K&S skriver: Ej, nu glædede jeg mig lige til at se billederne - jeg er ikke sur, bare skuffet Glæder mig til at se billederne - hvornår får I dem?
"mor er ikke sur, mor er skuffet!" hæhæ undskyld Hvis vi er heldige så kan vi få en cd med dem alle sammen imorgen, men så er det ikke sikkert at de bedste af dem er redigeret. - men så skal vi kigge dem igennem og vælge dem vi godt kunne tænke os printet ud men de kommer nok engang i næste uge
anetteb skriver: "mor er ikke sur, mor er skuffet!" hæhæ undskyld Hvis vi er heldige så kan vi få en cd med dem alle sammen imorgen, men så er det ikke sikkert at de bedste af dem er redigeret. - men så skal vi kigge dem igennem og vælge dem vi godt kunne tænke os printet ud men de kommer nok engang i næste uge
Lige præcis
Skønt, glæder mig til at se dem
Kofoed. skriver: Hvordan kan det andet, når du er på
Hvordan kan det andet, når du er på
hahaha. strandet hval i vandkanten! haha
K&S skriver: Lige præcis Skønt, glæder mig til at se dem
det gør jeg dælme også - men jeg har faktisk noget andet "sejt" jeg lige kom i tanke om jeg skulle vise jer baby.dk tøser du må lige væbne dig med noget overførelses tålmodighed
anetteb skriver: det gør jeg dælme også - men jeg har faktisk noget andet "sejt" jeg lige kom i tanke om jeg skulle vise jer baby.dk tøser du må lige væbne dig med noget overførelses tålmodighed
Oki doki, kommer der en ny tråd eller ligger du det "seje" i denne tråd?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128