Pinligt, men må spørge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

DortheSimonsen

Jeg har altså også sådan en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Vil også sige det er din livmodermund. Så ingen grund til panik du har altid haft den, men bare ik lagt mærke til den

tusind tak for svar dejligt med sådan et forum, hvor man kan få nogle kloge svar og bliv beroliget... det er jo selvf. en fredag aften man mærker sådan noget den første gang

Anmeld

8. oktober 2011

Gaia

Anonym skriver:

tusind tak for svar dejligt med sådan et forum, hvor man kan få nogle kloge svar og bliv beroliget... det er jo selvf. en fredag aften man mærker sådan noget den første gang

Men så blev man det klogere på sig selv

Anmeld

8. oktober 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Men så blev man det klogere på sig selv

ja. det er altid dejligt at lære noget nyt

Anmeld

8. oktober 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Jeg tænker at det måske kan være dit g-punkt....

Den sidder en fingers længde oppe i skeden. Du mærker den hvis du stikker din finder op og vipper det yderste led lidt. Det føles hårdt, lidt som en hasselnød......

Kram fra Louise

Anmeld

8. oktober 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

hej.

hmm det er meget pinligt, men må simpelthen høre om nogle af jer herinde kender jeres krop bedre end jeg kender min...

jeg var idag ved at undersøge mig selv med en finger op ja...

jeg mærkede så en kugle lign. som om den næsten sidder for "hullet" op til livmoder eller i den dur.. nede omkring anus...

kunne få fingeren hele vejen rundt om den. altså den sidder kun fast et sted...

kan overhovedet ikke lige gennemskue hvad det er og har ikke lagt mærke til det før...

er der nogen herinde der ved hvad det kan være - er det noget vi alle har ?

Har ikke læst de andre svar . Men tror det er din livmodermund Jeg anede heller ikke jeg havde sådan en, og troede der var noget galt.. Men jeg har også sådan en slags "kugle"

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

tusind tak alle sammen

dejligt med svar og er nu igen helt rolig...

man kan jo ikke undgå at blive lidt forskrækket over at "finde" sådan noget man aldrig har lagt mærke til før

tror vi satser på det er min livmoderhalsmund og dette skulle jo være meget normalt

TUSIND TAK FOR SVAR ALLE SAMMEN

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.