Pinligt, men må spørge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.881 visninger
26 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

Anonym trådstarter

hej.

hmm det er meget pinligt, men må simpelthen høre om nogle af jer herinde kender jeres krop bedre end jeg kender min...

jeg var idag ved at undersøge mig selv med en finger op ja...

jeg mærkede så en kugle lign. som om den næsten sidder for "hullet" op til livmoder eller i den dur.. nede omkring anus...

kunne få fingeren hele vejen rundt om den. altså den sidder kun fast et sted...

kan overhovedet ikke lige gennemskue hvad det er og har ikke lagt mærke til det før...

er der nogen herinde der ved hvad det kan være - er det noget vi alle har ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

AnneBJ

Jeg forstår ikke helt hvor den sidder... ved endetarmsåbningen, og "strækker" sig til skeden eller?

Min første tanke var hæmoride. Det kan ses som en udposning på endetarmen og den kan sidde både inde i tarmen, men også uden for tarmen, altså uden for endetarmsåbningen. Det er ikke farligt, men den kan klø, genere og også komme til at bløde.

Måske skulle du lige et smut til lægen?

Anmeld

7. oktober 2011

Sissel

Pas.. Det aner jeg virkelig ikke.. Men prøv da at ta til læge, de har altså set det hele før, og synes ikke det er noget særligt.

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Jeg forstår ikke helt hvor den sidder... ved endetarmsåbningen, og "strækker" sig til skeden eller?

Min første tanke var hæmoride. Det kan ses som en udposning på endetarmen og den kan sidde både inde i tarmen, men også uden for tarmen, altså uden for endetarmsåbningen. Det er ikke farligt, men den kan klø, genere og også komme til at bløde.

tak for svar...

altså når jeg stikker fingeren op sidder den lidt tilbage mod endetarmen... (åh svært at forklare, når man ikke har meget forstand på kroppens anatomi)

det er ikke noget der genere mig... har ikke opdaget den overhovedet før idag hvor jeg af en anden årsag var ved at mærke "deroppe"....

man bliver jo lidt nervøs, når der pludselig er en kugle eller sådan noget... man får straks dårlige tanker...

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

Sissel skriver:

Pas.. Det aner jeg virkelig ikke.. Men prøv da at ta til læge, de har altså set det hele før, og synes ikke det er noget særligt.

tak for svar...

kunne godt være jeg skulle ringe til dem mandag... tankerne flyver jo når man pludselig opdager en klump eller lign, man ikke lige før har mærket...

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

den er forresten helt hård... altså mærkede ikke som ngoet man kunne "klemme ud" .

Anmeld

7. oktober 2011

Kakao

Hej Anonyme

Jeg plejer ikke at skrive herinde, men faldt lige over dit spørgsmål, og læste det op for min mand..

Han kan så fortælle, at jeg selv har sådan en som du har beskrevet også

Så om alle har en skal jeg ikke kunne sige, men jeg har

Så jeg synes ikke du skal være bekymret..

Men kan iøvrigt anbefale "kvinde kend din krop", der står ALT om en kvindekrop i

Anmeld

7. oktober 2011

Kakao

Hej Anonyme

Jeg plejer ikke at skrive herinde, men faldt lige over dit spørgsmål, og læste det op for min mand..

Han kan så fortælle, at jeg selv har sådan en som du har beskrevet også

Så om alle har en skal jeg ikke kunne sige, men jeg har

Så jeg synes ikke du skal være bekymret..

Men kan iøvrigt anbefale "kvinde kend din krop", der står ALT om en kvindekrop i

Anmeld

7. oktober 2011

Zeus

Det er din livmodermund

Anmeld

7. oktober 2011

Zeus

Anonym skriver:

hej.

hmm det er meget pinligt, men må simpelthen høre om nogle af jer herinde kender jeres krop bedre end jeg kender min...

jeg var idag ved at undersøge mig selv med en finger op ja...

jeg mærkede så en kugle lign. som om den næsten sidder for "hullet" op til livmoder eller i den dur.. nede omkring anus...

kunne få fingeren hele vejen rundt om den. altså den sidder kun fast et sted...

kan overhovedet ikke lige gennemskue hvad det er og har ikke lagt mærke til det før...

er der nogen herinde der ved hvad det kan være - er det noget vi alle har ?

Glemte lige at citere

Det er din livmodermund, den har vi alle.. Når vi har sex, eller bliver tændt, så rykker den længere op, så den ikke er i "vejen", men normalt sidder den, så vi kan mærke den når vi roder rundt deroppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.