Må ikke håbe FOR meget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

KM78

Jeg er gået 4 dage over tiden. Testede svagt positivt den første dag efter menses skulle have været kommet, den næste dag var der intet. Har kun en test tilbage og ved ikke helt om jeg tør teste den i dag den 4. dag.

Tog dog en ÆL-test og der var to tydelige streger, ved godt at ÆL-test ikke måler HCG, men de måler vist LG som er et hormon man har under graviditet. Jeg kan jo næppe have ægløsning på den tid hvor jeg skulle have haft menses.

Ifølge udregningen skulle jeg være 4+1 henne nu. Det kunne være dejligt.

Har en masse murren i maven, niven i venstre side og lidt træthed, men ikke så galt.

Jeg har et barn i forvejen og jeg opdagede først at jeg var gravid da jeg var 5 uger henne ved ømme bryster, og kun det.

Argh! Hvorfor er der ikke en fast manual man kan følge så man ved 100% at man er gravid.

Skal jeg bruge min sidste graviditetstest eller skal jeg vente lidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Mi

Jeg havde tisset på pinden allerede, og desuden beordret min søster ned i supermarkedet for at købe 10 mere  Tillykke hvis du er gravid

Anmeld

7. oktober 2011

Mariajny

KM78 skriver:

Jeg er gået 4 dage over tiden. Testede svagt positivt den første dag efter menses skulle have været kommet, den næste dag var der intet. Har kun en test tilbage og ved ikke helt om jeg tør teste den i dag den 4. dag.

Tog dog en ÆL-test og der var to tydelige streger, ved godt at ÆL-test ikke måler HCG, men de måler vist LG som er et hormon man har under graviditet. Jeg kan jo næppe have ægløsning på den tid hvor jeg skulle have haft menses.

Ifølge udregningen skulle jeg være 4+1 henne nu. Det kunne være dejligt.

Har en masse murren i maven, niven i venstre side og lidt træthed, men ikke så galt.

Jeg har et barn i forvejen og jeg opdagede først at jeg var gravid da jeg var 5 uger henne ved ømme bryster, og kun det.

Argh! Hvorfor er der ikke en fast manual man kan følge så man ved 100% at man er gravid.

Skal jeg bruge min sidste graviditetstest eller skal jeg vente lidt?

stemmer for at du bruger den vildt nysgerrig. du  kan jo altid købe nogen nye i morgen

Anmeld

7. oktober 2011

KM78

Ok, jeg tjekker det næste gang jeg har tissetrang.

(Sidder med et STORT glas vand)

Anmeld

7. oktober 2011

Mariajny

KM78 skriver:

Ok, jeg tjekker det næste gang jeg har tissetrang.

(Sidder med et STORT glas vand)

se af og komme ned med det vand, og så ud og tisse.. hehe man bliver bare så nervøs på andres vegne.. jeg har selv teste svag positiv her til morgen, men den havde desværre lagt for længe. men har ingen test hjemme.

Anmeld

7. oktober 2011

KM78

Intet, nada, nul og niks...

Graviditetstesten viste kun en streg, men ÆL-test siger to strege. Jeg kan umuligt have ÆL samme uge som menses formodes at skulle være der.

1. test var med en test fra de der billigteste man kan købe over nettet. De to andre teste er apotekets egen graviditetstest.

Gad vide om det er mine forventninger der skubber til menses?

Anmeld

7. oktober 2011

Mariajny

KM78 skriver:

Intet, nada, nul og niks...

Graviditetstesten viste kun en streg, men ÆL-test siger to strege. Jeg kan umuligt have ÆL samme uge som menses formodes at skulle være der.

1. test var med en test fra de der billigteste man kan købe over nettet. De to andre teste er apotekets egen graviditetstest.

Gad vide om det er mine forventninger der skubber til menses?

jeg synes bestemt, du skal købe nogen andre i morgen.. dem fra netto 2stk for 40 kr for jer

Anmeld

11. oktober 2011

KM78

Tog mig sammen i dag og købte en test i Kvickly, og...

Ja!!! Jeg er gravid! Ringer til lægen i morgen, så tingene kan gå sin gang.

Ifølge en terminsberegner er jeg 4 uger og 4 dage henne. Terminen er den 15. juni. Vi må se om lægen også beregner det til.

Anmeld

11. oktober 2011

christina92

KM78 skriver:

Tog mig sammen i dag og købte en test i Kvickly, og...

Ja!!! Jeg er gravid! Ringer til lægen i morgen, så tingene kan gå sin gang.

Ifølge en terminsberegner er jeg 4 uger og 4 dage henne. Terminen er den 15. juni. Vi må se om lægen også beregner det til.

Kæmpe kæmpe stort tillykke !!

Anmeld

11. oktober 2011

Mor til Magnus

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.