3D scanning 31+0 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.516 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

PernilleogDennis

Så fik jeg  lige en 3D scanning af min mutti i fødselsdags gave, (som er idaaaag ) WAUW en oplevelse. Hun lavede virkelig nogen sjove grimasser og ville absolut ikke ligge stille.

VI fik afvide at hun allerede nu har rimelig med hår på hovedet, og hun vejer 1850 g. Så hun er en bette en med Gode kinder, som jordemoderen så fint fik sagt hehe. Her kommer lige lidt billeder.

Jordemoderen var lige ved at falde aaf stolen af grin pga billede to hvor Freya lige smider et perfekt håndtegn, der gjorde faderen MEGET stolt. haha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

PernilleogDennis

Hov, hvordan mon man sletter sit cpr nummer??

Anmeld

7. oktober 2011

Frøken J.

Hahaha! Fedt med håndtegnet Og tillykke!

Anmeld

7. oktober 2011

PernilleogDennis

Frøken J. skriver:

Hahaha! Fedt med håndtegnet Og tillykke!

Ja det er godt fanget synes vi også, altid sjovt med sadanne billeder til samlingen.. Og mange tak.

Anmeld

7. oktober 2011

Koen.

hihi sikke gode billeder

Anmeld

7. oktober 2011

banditten2011

PernilleogDennis skriver:

Så fik jeg  lige en 3D scanning af min mutti i fødselsdags gave, (som er idaaaag ) WAUW en oplevelse. Hun lavede virkelig nogen sjove grimasser og ville absolut ikke ligge stille.

VI fik afvide at hun allerede nu har rimelig med hår på hovedet, og hun vejer 1850 g. Så hun er en bette en med Gode kinder, som jordemoderen så fint fik sagt hehe. Her kommer lige lidt billeder.

Jordemoderen var lige ved at falde aaf stolen af grin pga billede to hvor Freya lige smider et perfekt håndtegn, der gjorde faderen MEGET stolt. haha

jaa det er en super fed oplevelse

og sikke nogle skønne billeder

Anmeld

7. oktober 2011

Emily2012<3

Haha hvor fedt! Var også håndtegnet jeg lagde først mærke til..

Super fine billeder..

Anmeld

7. oktober 2011

MorDk

Du kan beskære billedet evt. for at fjerne cpr.nummer... Nok ikke så smart at have liggende offentligt tilgængeligt

Hold da op nogle skønne billeder! Jeg husker tydeligt da vi var til 3D scanning. STOR oplevelse...som jeg aldrig glemmer!

Anmeld

7. oktober 2011

PernilleogDennis

tanja. skriver:

hihi sikke gode billeder

Mange taak.

Anmeld

7. oktober 2011

PernilleogDennis

banditten2011 skriver:

jaa det er en super fed oplevelse

og sikke nogle skønne billeder

Ja det er fantastisk, og amnge tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.