Der er støtte i hjemmet. Og kommunen ved det godt. Men hun må ikke falde ind i sig selv på denne måde mere så mister jeg hende!! så jeg gør virkelig et kæmpe arbejde hver dag. For at holde hende i kontakten. Men hun kiggede ikke os direkte i øjnene idag da sp var her. Og jeg har kæmper virkelig men ved ikke hvorfor hun gør det ! håber ikke det er for sent for mig at rede
Okay... Det er virkelig hårdt, kan jeg godt forstå på dig.... Men hvilken form for kontakt søger du med din datter? Fordi hvis du måske virker desperat kan hun jo mærke det og måske som forsvarsmekanisme søge ind i sig selv....
Mit bedste råd er at starte forfra simpelthen....
Sørge for at være i et varmt rum, bare dig og din datter... Tag dit tøj af og hendes og læg hende på dit bryst, så hun får følelsen af tryghed som lige efter fødslen, lad hende selv søge bryst, men guide hende hvis det er nødvendigt.... Lad være med at panikke hvis hun ikke reagerer på det i starten, men slap af og bare vær JER...
Og så vær sød at kontakte sp... Jeg ved det er hårdt at skulle bede om hjælp, men hun vil jo GERNE hjælpe dig og din datter og sørge for at hun bliver hos dig...
Anmeld