Tør I vise skanningsbilleder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

TaAsJu

Ems30 skriver:

Ok, men er det fordi du ikke vil have at man skal kunne se kønsdelene så...?

Nej.. Det ville jeg ikke.. men som sagt jeg kan ikke se hvad der er hvad...  så spurgte om jeg ville kunne se hvad der hvad så nej det kan jeg vitterligt ikke med mindre det er MEGET tydligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

HoltSchmidt

Ems30 skriver:

Er det så pga pædofile at du vil afholde dig fra det?

Ja mest pga pædofile.

Bare tanken om at der evt sidder en og får klamme tanker over nogle billeder af mit barn nøgent...føj.

Men også pga mine børn skal have lov til at have et privatliv helt fra begyndelsen 

Men jeg vil hellere at de ser på nøgenbilleder end at de begår et overgreb på et barn !

Anmeld

8. oktober 2011

Clisolka

Scanningsbilleder skræmmer mig ikke at lægge ud offentligt - så længe mit cpr ikke bliver vist (mange glemmer det nemlig). 

Hver gang jeg var til scanning blev de smidt på Facebook, så familien kunne følge med. Ingen af dem kunne man se kønsdele på (har heller ingen med kønsdelene). 

Men generelt, så tænker jeg over hvilke billeder jeg lægger ud på nettet til offentlig skue. Jeg vil ikke have at man kan se hendes kønsdele - og på mange sider må man ikke lægge et op, hvor man kan se kønsdelene. Jeg bryder mig ikke om at andre kan se hendes tissekone... Det er ikke fordi jeg tænker på pædofile, men mere generelt 

Anmeld

8. oktober 2011

wmillapigenw

jeg afholder mig bestemt ikke fra at lægge skanningsbilleder af min bebse i maven ind på nettet, det lille vidunder skal da ses af andre. og nogle gange så sammenligner man lidt hvor stor ens egen baby er i den uge også hvordan andres babyer ser ud! 

jeg syntes det er fedt at kigge på andres skanningsbilleder også kigge på min bebs skanningsbilleder

sådan nogle pædofile kan kigge hvad de vil, for det er jo kun et billede som de ikke vil få noget ud af alligevel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.