Tør I vise skanningsbilleder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

Frøken J.

Ems30 skriver:

Ok, så det ville være af hensyn til barnet. Interessant, det har jeg egentlig aldrig tænkt over...

Det ville det Og jeg ved ikke, egentlig synes jeg måske også bare det er lidt upassende at vise kønsdelene frem, men det er bare mig der har det sådan nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Ems30

M (: skriver:

Hm, nu ville jeg generelt ikke lægge sådanne billeder ind (nemt at sige, når man endnu ikke er gravid), men det er bestemt ikke de pædofile, som ville afholde mig fra at gøre det (:

Ok, hvad er det så der afholder dig?

Anmeld

7. oktober 2011

Ems30

Frøken J. skriver:

Det ville det Og jeg ved ikke, egentlig synes jeg måske også bare det er lidt upassende at vise kønsdelene frem, men det er bare mig der har det sådan nok

Jeg tror nu mange har det som dig 

Anmeld

7. oktober 2011

M (:

Ems30 skriver:

Ok, hvad er det så der afholder dig?

Hm, jeg synes bare at f.eks. scanningsbilleder er meget private, og har ikke (på nuværende tidspunkt) lyst til at dele dem med andre end min familie/mine venner irl. 

Anmeld

7. oktober 2011

TaAsJu

Jeg tænker over hvilket billeder jeg ligge ind, men ikke scannings billeder..

Nu bor vi jo langt væk fra familie og venner og der bruger jeg meget facebook til at ligge billeder ind af os selv og pigerne.. men vores profiler er også låst så andre end vores venner kan se dem!!!

Anmeld

7. oktober 2011

Ems30

M (: skriver:

Hm, jeg synes bare at f.eks. scanningsbilleder er meget private, og har ikke (på nuværende tidspunkt) lyst til at dele dem med andre end min familie/mine venner irl. 

Ok, så det er ikke sådan noget som pædofile der afholder dig...?

Anmeld

7. oktober 2011

Ems30

Mor til 2, snart 3 skriver:

Jeg tænker over hvilket billeder jeg ligge ind, men ikke scannings billeder..

Nu bor vi jo langt væk fra familie og venner og der bruger jeg meget facebook til at ligge billeder ind af os selv og pigerne.. men vores profiler er også låst så andre end vores venner kan se dem!!!

Ok, tak for svar. Har du så sat skanningsbilleder op af din lille baby, hvor man godt kunne se kønsdelene?

Anmeld

7. oktober 2011

M (:

Ems30 skriver:

Ok, så det er ikke sådan noget som pædofile der afholder dig...?

Nej, synes bare ikke man behøver lægge hele sit liv på nettet (:

- og ovenstående skal bestemt ikke ses som en kritik/fornærmelse af dem, som ikke har samme holdning som mig. 

Anmeld

7. oktober 2011

TaAsJu

Ems30 skriver:

Ok, tak for svar. Har du så sat skanningsbilleder op af din lille baby, hvor man godt kunne se kønsdelene?

Nej for jeg kan æligtalt ikke se hvad der er hvad på de billeder.. Jeg har sat et ind hvor man kan se det er en bebs..  

Men kunne man ville jeg nok ikke sætte det ind men vælge et andet

Anmeld

7. oktober 2011

Ems30

Mor til 2, snart 3 skriver:

Nej for jeg kan æligtalt ikke se hvad der er hvad på de billeder.. Jeg har sat et ind hvor man kan se det er en bebs..  

Men kunne man ville jeg nok ikke sætte det ind men vælge et andet

Ok, men er det fordi du ikke vil have at man skal kunne se kønsdelene så...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.