børn tæt på hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

SjeBets

min bror har to unger med 12 mdr imellem, og moderen er top stresset da faderen jobber i norge. og hun er alene med en på 5 mdr og en på 17 mdr, og de har intet ud af hinanden pt, ud over der er dobbelt arbejde for hende. Det var heller ikke planlagt, og hun ville meget gerne have haft lidt mere tid i mellem, også så hun kunne nyde den store lidt længere for der kom en mere. Men det er jo så for sent nu ..jeg er nu glad nok for det fordi så kan jeg låne en gang i mellem og komme af med min skruk hed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

GitteC78

MelikkazMoar skriver:

det førstår jeg virkelig godt .. var det planlagt de skulle være tæt eller blev det bare sådan ?

Det er ikke helt planlagt.... Det tog os 9-10 mdr., at blive gravid sidst og så snakkede vi om, at hvis der skulle gå lige så lang tid igen, så kunne vi jo lige så godt begynde nu . Jeg ville gerne have en inden vores dreng blev 2. Men denne gang skulle der ikke meget til for at blive gravid . Nu nyder vi bare vores dreng og glæder os til den lile kommer.

Anmeld

7. oktober 2011

MelikkazMoar

GitteC78 skriver:

Det er ikke helt planlagt.... Det tog os 9-10 mdr., at blive gravid sidst og så snakkede vi om, at hvis der skulle gå lige så lang tid igen, så kunne vi jo lige så godt begynde nu . Jeg ville gerne have en inden vores dreng blev 2. Men denne gang skulle der ikke meget til for at blive gravid . Nu nyder vi bare vores dreng og glæder os til den lile kommer.

det forstår jeg godt .. og tillykke med den nye graviditet

Anmeld

7. oktober 2011

Camillee

Vi har Elias på 13 mdr og jeg har termin den 4 maj

Vi har ingen erfaring men vi glæder os utrolig meget og tror/håber på den får en masse glæde af hinanden.

men underboerne har to drenge men 15 mdr mellenrum og de har SÅ MEGET glade af hindanden og de er hinanden bedste venner selvom de er vidt forskellige og laver en masse balade
.
Som hun siger: det dejligste vi har gjort er at vi har gjort han til storebror. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.