børn tæt på hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

MelikkazMoar

hej Piger..

ja måske denne skulle ligge inder tvillinger? men nu lander den heer

mit største ønske er at blive mor til tvillinger.. da sansynligheden vidst ikke er så stor for at jeg bliver den heldige. er mine tanker kommet endnu mere over på at få nummer 1 og nummer 2 tæt på hinanden ..

hvad er jeres erfaringer? og hvor langt har i imellem dem?

min lille pige er 4måneder  og hendes storebroder af en anden moder er 4år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Jeg har 3 børn....

Nicklas på 4½

Mathias på 18 mdr og Nikoline på 2 mdr....

Der er jo så 16 mdr mellem de to mindste. Endnu har de jo ikke så meget ud af hinanden, og det kan til tider være super hårdt at have dem så små, men jeg fortryder ikke et sekund. For selvom Mathias ikke er ældre, esker han hans lillesøster og kysser konstant på hende....

Men glæder mig til de bliver ældre og de begynder at få noget ud af hinanden....

Knus

Anmeld

7. oktober 2011

Tullemuzz

Min Svigerinde og svoger har en dreng og en pige med 13mdr mellemrum, det var ikke lide efter deres plan

Anmeld

7. oktober 2011

MelikkazMoar

Fru Nielsen skriver:

Hejsa

Jeg har 3 børn....

Nicklas på 4½

Mathias på 18 mdr og Nikoline på 2 mdr....

Der er jo så 16 mdr mellem de to mindste. Endnu har de jo ikke så meget ud af hinanden, og det kan til tider være super hårdt at have dem så små, men jeg fortryder ikke et sekund. For selvom Mathias ikke er ældre, esker han hans lillesøster og kysser konstant på hende....

Men glæder mig til de bliver ældre og de begynder at få noget ud af hinanden....

Knus

ja det er det der med den kærlighed og så det at de kan få noget ud a hinanden jeg gerne også vil opnå..

mikkel på 4 er meget påpasselig med lillesøster.. han hvertken kysser, krammer eller rør hende særlig tit.. og slet ikke hvis folk kigger eller nævner det .. han har holdt hende 3 gange siden fødslen og levet højt på det ..

jeg tvivler også lidt hvor meget de får ud a hinanden når han kun er her hver anden uge, i forhold til hun er her konstant ?

Anmeld

7. oktober 2011

GitteC78

Jeg har ikke nogle erfaringer endnu. Jeg har en søn på 1 år og vi skal til marts have en lille ny, så der bliver 17-18 mdr mellem dem. Jeg håber de får en masse ud af hinanden

Det bliver sikkert hårdt med 2 små, men vi tager det som det kommer. Vi glæder os til at få en lille mere.

Anmeld

7. oktober 2011

jette6500

Hej

Jeg har i dag nu to store piger på 15 og 17. De har ikke altid nydt hinanden ligemeget da de var små. men gør de så mere i dag.

Har en dreng som blir 1 år sidst i denne måned og venter så en pige til Januar, så der blir knap 15 mdr imellem dem.

Anmeld

7. oktober 2011

MelikkazMoar

Tullemuzz skriver:

Min Svigerinde og svoger har en dreng og en pige med 13mdr mellemrum, det var ikke lide efter deres plan

nej sådan er det jo for nogen ..

men hvilken forhold har de børn til hinanden?

Anmeld

7. oktober 2011

Sommersko

Jeg har to piger med 14½ måned imellem

Lige pt føler vi at vi står i orkanens øje, og det er pisse hårdt, det er jo to vidt forskellige behov der skal opfyldes. Og den store er jo stadig lille, og kan ikke altid forstå at (mest) mor ikke lige kan hjælpe, når hun vil.

MEN når det så er sagt, så er det hele glemt, når de kigger hinanden i øjnene og smiler. Når den store kysser, aer og giver knuser. Når den store kommer med legetøj til lillesøster. Når den store ligger sig på legetæppet, når lillesøster ligger der og snakker til hende.

Lillesøster er nu 5 mdr, sover igennem og er ganske nemt, så tror vi er heldig sluppent. Og jo større hun bliver, kan jeg jo se jo mere får de ud af hinanden.

Min onkel har 13 mdr imellem deres piger, og de har sagt, at de første år er det hårdeste. Så dét husker min mand og jeg hinanden på, når det hele kokser herhjemme.

Men altså, vi kender jo ikke til andet, og man får det jo til at fungere. Dem som har længere tid mellem deres børn, har jo sikkert også deres at slås med.

Anmeld

7. oktober 2011

SaNiNa

Vi har Nicklas fra 13 juni 2009 og Naia fra 27 september 2011 og indtilvidere går det bare super godt.

Nicklas er så glad for sin lillesøster, hun skal hele tiden kæles, kysses holdes og røres. Der har intet været kun ren kærlighed dog tror jeg han savner sin mor rigtig meget, så det bliver godt når jeg er helt mobil igen.

Jeg fortryder på ingen måder der kun er 2½ år imellem dem, men det kan jo være det ændres med tiden

Anmeld

7. oktober 2011

MelikkazMoar

GitteC78 skriver:

Jeg har ikke nogle erfaringer endnu. Jeg har en søn på 1 år og vi skal til marts have en lille ny, så der bliver 17-18 mdr mellem dem. Jeg håber de får en masse ud af hinanden

Det bliver sikkert hårdt med 2 små, men vi tager det som det kommer. Vi glæder os til at få en lille mere.

det førstår jeg virkelig godt .. var det planlagt de skulle være tæt eller blev det bare sådan ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.