Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina1984 skriver:Hihi den passede her. Det viser en pige :-) Men den kinesiske kalender passer ikke denne gang med det gjorde den med Magnus :-)
Det passede på mig
Ti en familie efest for 3-4 år siden lavede vi den på alle de kvinder der ville... vi var en 5-6 stykker... jeg er den eneste der ikke har fået børn endnu... dengang var vi 3 der ikke havde fået... og alle dem der havde fået børn passede den på... og alle dem der efterfølgende har fået børn passer den på....
dengang var der stor diskution om mit resultat... da den svinger en gang og derefter frem og tilbage rundt igen og frem og tilbage sådan fortsætter den lidt og så står den stille... og det samme gjorde den i dag...
efter jeg har fået konstateret pco bliver jeg helt bange for om det betyder at jeg ikke får nogle børn
Krussedulle skriver: Tænkte om I der kender kønnet vil være med (Jer som ikke gør, er self også velkomne ) til en lille leg?! ... Ring/kædetesten: hold en kæde/tråd/et hår, med en ring i, hen over håndleddet.. Hvis den snurre venter du en dreng, og hvis den svinger, venter du en pige. .... Kom frisk, og lad os se om det passer på jer
Tænkte om I der kender kønnet vil være med (Jer som ikke gør, er self også velkomne ) til en lille leg?! ... Ring/kædetesten: hold en kæde/tråd/et hår, med en ring i, hen over håndleddet.. Hvis den snurre venter du en dreng, og hvis den svinger, venter du en pige. .... Kom frisk, og lad os se om det passer på jer
Min mor prøvede den på mig, og den passede! Sørme om ikke jeg fik en pige - det samme havde den kinesiske kalender "sagt"
Kay skriver: Ti en familie efest for 3-4 år siden lavede vi den på alle de kvinder der ville... vi var en 5-6 stykker... jeg er den eneste der ikke har fået børn endnu... dengang var vi 3 der ikke havde fået... og alle dem der havde fået børn passede den på... og alle dem der efterfølgende har fået børn passer den på.... dengang var der stor diskution om mit resultat... da den svinger en gang og derefter frem og tilbage rundt igen og frem og tilbage sådan fortsætter den lidt og så står den stille... og det samme gjorde den i dag... efter jeg har fået konstateret pco bliver jeg helt bange for om det betyder at jeg ikke får nogle børn
Babymor2010 skriver: Min mor prøvede den på mig, og den passede! Sørme om ikke jeg fik en pige - det samme havde den kinesiske kalender "sagt"
Krussedulle skriver: Hvor skægt at den har passet! . Altså jeg er jo super optimist, så jeg mener bare at det betyder tvillinger en af hver
Hvor skægt at den har passet! . Altså jeg er jo super optimist, så jeg mener bare at det betyder tvillinger en af hver
det er også det jeg ønsker mig aller mest... så håber du har ret
Kay skriver: det er også det jeg ønsker mig aller mest... så håber du har ret
Krussedulle skriver: Det ønsker jeg for dig
Det ønsker jeg for dig
mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128