En sjov lille leg :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.777 visninger
61 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

Krussedulle

Tænkte om I der kender kønnet vil være med (Jer som ikke gør, er self også velkomne ) til en lille leg?! ... Ring/kædetesten: hold en kæde/tråd/et hår, med en ring i, hen over håndleddet.. Hvis den snurre venter du en dreng, og hvis den svinger, venter du en pige. .... Kom frisk, og lad os se om det passer på jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Gittemor09

Krussedulle skriver:

Tænkte om I der kender kønnet vil være med (Jer som ikke gør, er self også velkomne ) til en lille leg?! ... Ring/kædetesten: hold en kæde/tråd/et hår, med en ring i, hen over håndleddet.. Hvis den snurre venter du en dreng, og hvis den svinger, venter du en pige. .... Kom frisk, og lad os se om det passer på jer

prøvede den faktisk i folkeskolen den der

og den rækkefølge som den viste passer godt indtil videre

den viste pige, dreng, dreng.... 

og har en pige

Anmeld

7. oktober 2011

Tullemuzz

Krussedulle skriver:

Min siger en pige og det passer med scanningen nu ser vi om det så passer til fødslen 37+2

Anmeld

7. oktober 2011

Krussedulle

Gittemor09 skriver:

prøvede den faktisk i folkeskolen den der

og den rækkefølge som den viste passer godt indtil videre

den viste pige, dreng, dreng.... 

og har en pige

Ej hvor sjovt .. Her har den også passet 2 gange gad vide om den passer 3 gang også

Anmeld

7. oktober 2011

Krussedulle

Tullemuzz skriver:

Min siger en pige og det passer med scanningen nu ser vi om det så passer til fødslen 37+2

Ih hvor er det spændende

Anmeld

7. oktober 2011

Gittemor09

Krussedulle skriver:

Ej hvor sjovt .. Her har den også passet 2 gange gad vide om den passer 3 gang også

jeg har kun hende  

men håber den passer 2. gang... for vil også gerne have en dreng på et tidspunkt

Anmeld

7. oktober 2011

Krussedulle

Gittemor09 skriver:

jeg har kun hende  

men håber den passer 2. gang... for vil også gerne have en dreng på et tidspunkt

Det kunne være lidt sjovt hvis den passede!

Anmeld

7. oktober 2011

NJN

Den siger dreng her, hvilket den kinesiske kalender også gør.. Men nu må vi se..

Anmeld

7. oktober 2011

Gittemor09

Krussedulle skriver:

Det kunne være lidt sjovt hvis den passede!

ja, det kunne det altså....

har prøvet den på min mor efter hun har født.... 

og der viste den altså også rigtig, og i den rækkefølge hun har fået os i...!! det er lidt skræmmende...

Anmeld

7. oktober 2011

Krussedulle

NJN skriver:

Den siger dreng her, hvilket den kinesiske kalender også gør.. Men nu må vi se..

Uh, det bliver spændende om det passer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.