HJÆLP! hvad skal jegf gøre og hvad er mine rettigheder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

eElak

Jeg ville klart lade dem møde mit barn. 

Jeg har faktisk selv en smule kontakt med min søns fars søster (halvsøster, som faren ikke selv har kontakt med). Og det er selvom at min søn ser sin far.

Som en anden siger, så skal du gøre klart at du (i) ikke vil være årsag til nogle konflikter i deres familie, og det må de selv rode med. f.eks. at faren måske bør vide at de ser hans datter - på deres initiativ. mere hvis faren skulle få ondt i røven senere over det.

Men synes det er fantastisk at de skriver til dig, for at være en del af din datters liv. Jeg ville klart bruge den mulighed. Men ok - det er også begrænset hvor meget engageret familie min søn har, så derfor jeg har det blik på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

N&J

Jeg havde taget imod med kyshånd, simpelthen fordi det ikke er min datter skyld eller min datters fars families skyld at han ikke er klar til sit ansvar endnu, jeg ville have luftet at jeg måske havde det lidt svært ved at han ikke vidste noget, men ærlig talt - så har han jo haft masser af tid tiul at kontakte jer og ikke gjort det - så at der er noget andet familie, som til den tid kan fortælle lidt om hendes far - det ser jeg kun som noget positivt. 

Anmeld

8. oktober 2011

Lisbeth85

Jeg synes det er DIG, som vælger til eftersom han ikke har gjort noget som helst for jeres barn indtil videre... DU tager selv denne beslutning. Følg din mavefornemmelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.