Strækmærker efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

I har hel ret! Jeg skal nok bare lige komme mig over at den første er kommet.

Tak piger! Håber de bliver bedre når jeg har født!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Esthers mor

Jeg fik rigtig mange strækmærker på inderlår, maven og på brysterne. Nu er det 3 år siden, og har dem stadig. Specielt på maven, er de rigtig grimme! Tror ikke de bliver pænere..

Anmeld

7. oktober 2011

lycly

1012lmp skriver:

Ja nogle kan heldigvis stramme op men får man rigtig mange er det umuligt at stramme op... desværre...

Ja, det rigtigt. Men de går heller ikke helt væk af at stramme op. Men kombinationen af stram maveskind og strækmæker er uanset hvad, pænere end kombinationen af løs hud og strækmærker

Anmeld

7. oktober 2011

1012lmp

LunaLykke skriver:

Ja, det rigtigt. Men de går heller ikke helt væk af at stramme op. Men kombinationen af stram maveskind og strækmæker er uanset hvad, pænere end kombinationen af løs hud og strækmærker

Helt sikkert

Det jeg ville sige er bare at hvis man er så uheldig at få mange (som jeg selv) er det en umulig opgave at stramme det op bagefter...

Anmeld

7. oktober 2011

lycly

1012lmp skriver:

Helt sikkert

Det jeg ville sige er bare at hvis man er så uheldig at få mange (som jeg selv) er det en umulig opgave at stramme det op bagefter...

Er det rigtigt ? Påvirker det virkelig på den måde huden så meget ? 

Jamen ja, så kan jeg godt se at det da ikke nytter at stramme op. Det da bare spild af tid og kræfter så

Anmeld

7. oktober 2011

Silja&Noam

Jeg fik os en del. Idag ser man dem kun hvis jeg fryser så blir de blå lilla.. Håber ved Gud ik jeg får flere i den her graviditet. Syns jeg fik nok sidst men tænk hvad der kommer ud af det

Anmeld

7. oktober 2011

1012lmp

LunaLykke skriver:

Er det rigtigt ? Påvirker det virkelig på den måde huden så meget ? 

Jamen ja, så kan jeg godt se at det da ikke nytter at stramme op. Det da bare spild af tid og kræfter så

Ja fordi hvis man har så mange strækmærker at der er mere mærker end hud så kan man ikke stramme det op

Jeg prøvede gud ved ikke hvor længe.. først troede jeg at det var fordi jeg var så stor at det var umuligt men da jeg så havde tabt mig kunne jeg stadig ikke forstå det ikke blev bedre så da jeg var til lægen mht noget andet spurgte jeg hende og hun sagde til mig at det var en umulig opgave.. Så Ja det kan desværre godt lade sig gøre...

Anmeld

7. oktober 2011

1012lmp

Forresten er det 4 år siden jeg fødte sidst og 7 år siden jeg fik de første... 2 gang fik jeg ingen strækmærker sådan rigtigt...

Men jeg har dem på maven, siden, lår, bryster arme... ja you name it... de er dog helt hvide i dag de fleste af dem... og genere mig ikke så meget.. har vendet mig til dem langt om længe..!

Anmeld

7. oktober 2011

Københavnermor

Anonym skriver:

I har hel ret! Jeg skal nok bare lige komme mig over at den første er kommet.

Tak piger! Håber de bliver bedre når jeg har født!!!

Jeg fik også mit 1. strækmærke da jeg var ca. halvvejs, og jeg kunne tude over det.. Blev totalt skræmt. 

Nu er jeg 30 uger henne og har fået en 8-10 stykker (ca. 2-4 cm lange) fordelt på begge hofter. ØV, det er SURT. Men jeg har bedre kunne acceptere dem nu, der er jo ikke noget at gøre ved det. Jeg har sluttet fred med mine strækmærker, og jeg må bare gøre hvad jeg kan for at resten af min krop kommer til at se super godt ud efter fødslen, og så tage strækmærkerne som et minde om en smuk tid, der aldrig kommer igen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.