Strækmærker efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.470 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja, så fik jeg mit første strækmærke, det rød/lille og ca. 4 cm Og jeg kun halvvejs.....

Hvordan ser jeres ud efter fødslen? er de slemme, grimme, tydlige eller hvordan??

Hvis i vil vise billeder , så man kan se det ikke er så slemt bagefter Eller??

Hvorfor er jeg så ked af det, det hører jo med ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

kirsti

jeg fik desværre ret mange men de bliver pænnere og pænnere jo længere der går efter du har født

Anmeld

7. oktober 2011

1012lmp

Ja det hører med men derfor er det jo okay at være ked af det... vil ikke vise mine da jeg skammer mig over dem og ikke vil skræmme dig for mine er HELT ekstreme..!

Men håber du ikke får alt for mange..

Anmeld

7. oktober 2011

lycly

Jeg fik en del under navlen den sidste uge op til fødslen, og de e allerede blevet pænere her 3 mdr efter. De forsvinder jo aldrig, men bliver lysere. Det ser bare ikke så pænt ud når man samtidig har det der løse maveskind, men det skal bare strammes op, så ser det meget bedre ud. (er jeg selv i gang med)

Anmeld

7. oktober 2011

Den lykkelige

Jeg fik en del..  min datter er ca 7,5 måned.. og jeg synes ikke de er blevet lysere.. går bare og venter

Anmeld

7. oktober 2011

Mira0911

Jeg fik rigtig mange strækmærker... 

Vil sige at de er rigtige fine nu efter jeg har født... De er slet ikke så tydelig som før jeg fødte... 

Ikke noget jeg sådan spekulere over, det høre med i en graviditet for de fleste... Nogle er heldige at de ikke får nogen... I min første graviditet fik jeg slet ikke nogen andet end på barmen... 

Anmeld

7. oktober 2011

MetteS81

Jeg var også helt ude af den da jeg opdagede mine strækmærker! De kom til sidst i graviditeten og jeg troede jo lige at jeg slap!  

Det ser altid lidt voldsomt ud når maven er helt udspilet, men maveskindet trækker sig sammen igen og mine er ihvertfald blevet ret fine hvis man ellers kan sige det sådan. De er der stadig og de går ikke væk, men hvor de før var mere røde, så er de nu bare tynde lyse streger

Men....min veninde der også fik strækmærker sagde til mig: "Tænk på dem som mærker eller ar du har fået i kamp! Og du har vundet kampen for du har fået en baby ud af det!" Efter det synes jeg faktisk de var helt ok at have alligevel...

Anmeld

7. oktober 2011

MelikkazMoar

Anonym skriver:

Ja, så fik jeg mit første strækmærke, det rød/lille og ca. 4 cm Og jeg kun halvvejs.....

Hvordan ser jeres ud efter fødslen? er de slemme, grimme, tydlige eller hvordan??

Hvis i vil vise billeder , så man kan se det ikke er så slemt bagefter Eller??

Hvorfor er jeg så ked af det, det hører jo med ...

ja, de kommer desværre for nogle af os håber ikke du får for mange.. jeg har ikke noget billed af maven efter fødslen .. men kan da vise dig hvordan min mave så ud lige inden jeg skulle føde

Håber du kan se det lidt

det er mange og de er meget røde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. oktober 2011

1012lmp

LunaLykke skriver:

Jeg fik en del under navlen den sidste uge op til fødslen, og de e allerede blevet pænere her 3 mdr efter. De forsvinder jo aldrig, men bliver lysere. Det ser bare ikke så pænt ud når man samtidig har det der løse maveskind, men det skal bare strammes op, så ser det meget bedre ud. (er jeg selv i gang med)

Ja nogle kan heldigvis stramme op men får man rigtig mange er det umuligt at stramme op... desværre...

Anmeld

7. oktober 2011

MissTas

se det som et bevis på det du nu står med i armene. Den glæde må overskygge de grimme mærker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.